bio ikväll

Skickade ett mess till Stefan
Frågade då om vi skulle på bio som vi bestämt som imon, men så fick jag tillbaka "vi ska gå idag istället". Naw. Så underbart. Att hitta på nått utanför dessa fyra väggarna och komma ut lite. Så 17:00 ska vi hämta ut biljetterna och jag har ju gratisbiljetter som jag fått från Amelia. Och igår fick jag ett mess från min syster, att jag fått ännu ett nummer av just Amelia. Men jag skulle bara ha fyra nummer av dem, för jag fick filmen Walk the line och två biobiljetter. Men Stefan sa att det kanske kommer ett inbetalningskort senare? Men kan de göra så? Istället brukar de ju skicka "Är du intresserad av att förnya din prenumeration?" Men det har dem inte gjort. Ahja, får väl se hur detta slutar. Kommer i alla fall ha en fin kväll med älsklingen :)

Vad tycker ni om min nya fina bakgrundsbild här?
Själv så älskar jag den. Den är så vacker och den är mej. Rosa och blommor. Ha ha. Nej, men jag tycker om den faktiskt. Har en hel del andra som jag hittade, men denna tyckte jag mest om. Vill ändra min header med, men vetifan. Det blir inget snyggt, ha ha. Eller så passar inte bilderna ihop. Som på den headern jag har, då är det ju i en studio och jag har samma kläder på mej. Vill att det ska vara lite sammanhållning ^^.

Mitt liv suger just nu
Jag har inget jobb. Jag har inget körkort. Jag saknar skolan en aning. Men trots detta har jag en pojkvän som finns vid min sida. Dock känns det inte som det ibland, men då kan man tänka "han har inte lämnat mej ännu" och det har han ju faktiskt inte. Om han inte velat vara vid min sida dag ut och dag in, så skulle han ju inte varit kvar hos mej?


Kommentera här: