helg :)

Ännu en vecka har gått
Denna veckan har varit mer händelserik än förra :) Jag var i stort sett ensam hela dagarna fram till onsdag. Stefans pappa hade varit hos doktorn för ögat, så hans brorsa skulle skjutsa hem sin bror. Bröder hjälper varandra :P Jo och då när Stefans farbror kom fick jag åka med han in till stan. Nilla och jag lyssnade på musik och hade det fint :) Runt fem, sex tiden kom Stefan och han och Nilla åkte och handlade brädor först, sedan kom han och hämtade mej. Sedan körde vi till trädgården och ställde upp det sista av staketet. Åt sallad och hade det mysigt. Fick två kökshanddukar av Nilla som tack för hjälpen. Stefan fick en pikétröja :) Åkte hem vid åtta tiden, då Stefan målade grinden vit och kom inte och nanade förrän vid klockan tolv.

På torsdagen åkte jag in med Stefan
Nilla låg och sov när jag kom. Jag kollade på teve och somnade vid nio tiden och sov till halv elva. Då åkte vi till Flygstaden och handlade lite. Stefan hörde av sig och sa att han var på väg hem från jobbet och när han kom åt vi hamburgare med bröd och sedan drog vi till trädgården. Idag blev staketet helt klart. Fint blev det :) Sedan körde vi hem och la oss.

Stefan var idag ledig
Skönt. Fick man en heldag tillsammans med honom. Han och Lars körde och handlade vid halv nio tiden och jag sov till nio ungefär. Packade och sedan kom de hem. Då körde vi mot mamma och pappa. Snodde en sådant vasstrå i vägkanten. Har alltid velat ha det :P Nu ikväll har vi ätit gott och jag har skickat bilder till en som vill ha lilla Izzie. Ja, vi får väl se.












Idag var Ida i Entré.

Kommentera här: