26 december

Vaknade runt elva
Gick upp och då åt vi en lätt lunch, gick sedan ut till Eurostop, där jag och Stefan skulle se om vi hittade något för våra presentkort som vi fått från Nilla på julafton. Jag fick 300 kr på Lindex och Stefan på 300 kr på Dressmann. Jag hittade ingenting på Lindex, men ska nog kolla på det när jag åker hem antingen på tisdag eller onsdag.

Dressmann
Där hittade Stefan två par jeans för 150 kr styck. Skitsnygga verkligen. Så dem köpte han och sedan drog vi mot Rusta. Där handlade jag en schampoo flaska. Kollade rean av julsakerna, men hittade ingenting jag ville ha. Sedan gick vi på Jysk, där Nilla köpte två kuddar till mej och Stefan, eftersom dem vi har är inte dem bästa.

Nu ikväll
Premiärspelade jag The Sims 3 och det var roligt. En del var sämre än det tvåan, men roligt och så. Stängde nyss av, eftersom jag blir lite nanig. Vi var nyss och handlade också, köpte jättemycket god mat nu inför dessa dagarna hos Nilla. Imon blir det förmodligen stan och bibblan. Ska betala min räkning med för de tio numrena av Veckans NU!

GLÖM INTE ATT MEDVERKA I MIN SISTA VECKANS BLOGG TÄVLING!!
Titta i inlägget nedan.
1 Emmelist:

skriven

jo tack jag mår bara fint. vad gör du denna kväll då?

2 fannyninas:

skriven

vilken fin blogg du har!:9

3 Anonym:

skriven

jag är läääääääääääätttt på !

4 s:

skriven

heej..

hoppas allt är som det ska med dig.

spana in min blogg.. har laggt upp en video som är baserat på verkligheten.. ska se om du vågar kolla på den ..

pöss

5 Vanessa:

skriven

Svar; okej, så bra ;) har varit i stan och är just nu hos en kompis, dd ?

6 ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥:

skriven

Tackar! jo min jul var kanon den med..Ska du ut och shoppa på mellandagsrean? Jag ska ut på måndag =)



Vad händer annars denna härliga helg?

7 elin:

skriven

Sv: jadå det hade jag :)

jag mår bara bra, sj? =)

8 b.esa:

skriven

vill du tjäna pengar på din blogg?

bli medlem på bannern som finns på min sida så kan du börja tjäna.

ha de bra :D

fin blogg btw.

9 - Alexandra!:

skriven

Jag hoppas det blir bättre lycka på Lindex nästa gång!



Oj, så billiga jeans! :O



sv: Det måste vara jätte roligt att höra, att svärmor vill komma nästa år. :D



Japp, det står jättemycket om min jul i bloggen! ;)



Idag blir det storstädning för min del, sen byta lägenhet och förälder. För dig då?

10 LINDA:

skriven

haha ja visst känns det så

Tack så jättemycket!! :D

Jag ska fira med några kompisar och sedan gå till ett ställe där de flesta går på nyår och kolla på raketer! Vad ska du göra? :)

11 Victoria:

skriven

Hoppas allt är bra och att du haft en mysig jul!? :)

12 Louise:

skriven

aa du är tillagd hos mig. så hoppas du ocksåå lagt till nu=)

13 Vanessa:

skriven

Svar; ja oj det va länge sen ! (: rätt bra ju :D haha



Tack så mycket!

Kram

14 mimmi:

skriven

Heej"!

Allt bra?

15 Anonym:

skriven

- great ju!

16 Zaibi:

skriven

hehe nice:)

Jo tack allt är bra med mig;)

17 BECAUSE YOU´RE WORTH IT:

skriven

f i n b l o g g ^^



=)

18 Louise:

skriven

härligt:D

19 Anonym:

skriven

presentkort är sååå efektiva :D

20 SONIES:

skriven

va fin blogg!

21 mimmi:

skriven

Jodå!

Allt är bra!

Händer iadg då?

22 Emmelist:

skriven

underbar och älskad? vad är det? :P

23 matilda:

skriven

sv : gjort nu :) ne , den var inte så himla bra .. hur var din?



puss

24 elin:

skriven

sv: jag håller på med en ny design! :) sj? :)

25 Julia:

skriven

sv: Tack, men jag är så dålig på att göra reklam för mig själv, så jag tror inte att det är någon idé :)



Men du har en sjukt snygg blogg, ^^

26 b.esa:

skriven

är du medlem på den sidan man tjänar pengar på?:P

tack så mkt.

27 fannyninas:

skriven

jo det är bra med mig:)!

28 - YEAH BABY!:

skriven

- JODÅ DET GÅR SJÄLV DÅ?

29 azraaa:

skriven

sv: hehe okej ssamma :D

händer idag då ? :)

30 Ine Henriksen:

skriven

:) Ha en bra dag!

Kram

31 matilda:

skriven

sv: nä men livet är inte alltid enkelt..



jo vi får göra det :)

kram

32 Mollie; fotobloggen:

skriven

sv: Den var jätte bra! :) sj? Kram

Kommentera här: