brittany murphy död

Vad är det som händer?
Pojkvännen kommer upp efter att ha läst på Aftonbladet.se. Han sa 'Vem är Brittany Murphy?' och jag svarar en skådespelerska och sedan säger han 'Hon är död'. Där för ett tag blev jag en aningen chockad. Vad händer egentligen? Michael Jackson, Adam Goldstein och nu Brittany är döda?

Jag gillade Brittany
Ja, på Aftonbladet står det att Brittany fick hjärtstillestånd och kunde inte återupplivas då hon fördes till sjukhuset. Jag verkligen älskade henne i Smekmånaden och Uptown Girls. Blir faktiskt lite ledsen, för hon var en av mina favoritskådespelerskor. Hon blev 32 år gammal.

Vad tyckte ni om henne?

1 Anonym:

skriven

Jag tappade andan ett par sekunder när jag läste det på aftonbladet. Första tanken som kom upp var: De MÅSTE vara ett pr trick, hon kan inte vara död! Hon är ju så ung <3

2 josefin:

skriven

/förra kommentaren :)

3 PussJorvas:

skriven

Bara hemskt ju :(((



SV: Kul det låter :D Själv har man nyss vaknat..

4 angelica:

skriven

Sjukt vacker och minst lika talangfull

5 - Alexandra!:

skriven

För mig var hon ingen speciell, men hjärtat hoppade till när jag läste att hon var död, för det var ingen man kunde tänka sig skulle dö bara så där. Hemskt!

6 CASSANDRA:

skriven

jag gillade verkligen henne! rip..



god jul! :)

Kommentera här: