dan före dopparedan

Dagen före julafton
Känns faktiskt inte som julafton är här imon, men härligt ändå. Var i Älmhult en runda, där jag handlade lite grejer, såsom tre böcker som de hade utförsäljning på. Mycket bra. Bland annat ni vet Martin Svensson som sjöng Du är så yeah, yeah, wow, wow för 29 kr, Stina Lundberg Dabrowskis bok för 10 kr, om hennes möten med en hel del  kändisar och sen då en bok som jag tror hette Dannyboy och kärleken, för 19 kr. Köpte även nya Amelia.

Var inne hos moster i affären
Hon har ju sin egna blomsteraffär och det var lite släktträff där kan man säga ^^. Moster, syrran, kusin, måffa och kusinsfästmö och sen då min mosters man. Trevligt värre, men mkt folk. Mindre kul.

Väl hemma
Gjorde vi dem sista julklapparna och sen nu har syrran och hennes fästman kommit ner från Trollhättan. Ska äta nu snart - är skithungrig! Sen ikväll blir det Bingolotto har ju en lott och allt :)





Julgrupp av syrran.


Mammas andra lilla julträd.


Julklappar - faktiskt.

1 Ine Henriksen:

skriven

God jul i förväg :)

Kram!

2 B E X:

skriven

sv; jätte kul att höra, tacktack! =)

jag mår super idag, du med hoppas jag?

3 sarah:

skriven

sv; visst är den! Man blir på rikigt bra humör oxå! :)

Jodå bara bra, själv?

God jul! :D

4 sara:

skriven

jo allt är bra med mig ,

godjul . .

kram s

5 azraaaa:

skriven

sv: hehe det är bara bra, själv ? :d

kram

6 AH:

skriven

sv; okej, mysigt att du kom iaf ! jobbigt att de är 30 mil emellan :( <3

7 MyzaaN - Princess Pink:

skriven

jaa super fina:D

good jul på dig också vännen <3

8 Caroline:

skriven

jag gör inget spec. själv? :) jag kan inte förstå att det redan är julafton imorgon ....jag känner inte så mkt julstämning hahah XD men det kommer kanske...

9 Caroline:

skriven

hej! hur har du fått så många läsare till din blogg??



kram

10 ERICAPERZZON:

skriven

Tycker inte heller det känns som julafton imorgon men det är det;P



Svar: Tusen tack:)



jo det är bara bra:) med dig?



titta gärna in igen:)



/E

11 LINDA:

skriven

Ja det är riktigt roligt!

Det är bara bra, hur är det själv? :) God jul!

12 sandra:

skriven

svar: Allt är baar toppen med mig, hur är det själv? =)

13 matilda:

skriven

hejsan :)

jo tack , det skulle jag behöva hihi :)



snygg blogg du hade förresten !

god jul :)

14 gabriela:

skriven

jag sitter och lyssnar på musik :) sj?

15 Emmelist:

skriven

jo allt är fint :D god jul på dig med :D hur ska du fira?

16 Marika:

skriven

Svar: Ok:) vann du?

GOD JUL!

17 Lilian & Maria:

skriven

18 Marika:

skriven

Svar: Ok:) Jorå min julafton var totalt super!:)

Kommentera här: