en dag i växjö

Idag vaknade vi ganska tidigt
Vi brukar ju alltid sova fram till elva eller nått, men idag vaknade vi när mamma och pappa hade gått upp. Detta var vid halv tio tiden ;) Vi åt frukost, mamma hade köpt med sig julmat hem från skolan, så åt detta till frukost. LAX ♥ Mums vad gott!

Körde mot Växjö
Jag sov hela vägen dit, var fortfarande lite trött antar jag :) Vi kom fram till Växjö och vi var först inne i stan - skitmycket folk. Vi gick mot Tiimarii, som jag absolut älskar, men en annan affär jag nog älskar ändå mer, är nog Panduro! Så dit gick vi för att inhandla lite till en julklapp. Vet dock inte om jag kan säga, för det är fyra personer som ska få detta. Så får nog vänta lite :) Men jag vill ha alltihop som är där inne :D

Åkte till Corporate Express
Som jag älskar också! Så mycket roliga saker där :D Köpte två lådor, som vi ska lägga det vi köpte. Skulle nog nu i efterhand köpt två lådor till, eftersom två till ska få detta. Men det ordnar sej nog :) Sedan körde vi runt till diverse butiker, köpte 1 kg mandlar på City Gross, mums. Sedan åt vi ute idag, på Max. Godaste hamburgarna!

Nu ikväll
Har jag slagit in lite julklappar och satt snöre på alla de julklapparna som ni ser på bilden nedan. Kul kul!



Bilden togs igår när vi var på promenad med Zeb. Brr, kallt!


Vi var barnvakter åt denna sötnos! Farbrors hund Zeb.


Gjorde ju brända mandlar, mums!


Våra julklappar till våra nära och kära.
1 Linnéa:

skriven

Jag har haft och har fortfarande filmkväll med min lillasyster ;)) Hon ska t.o.m sova över här oxå :D



Vad har du själv gjort? ;)

Kram

2 emelie:

skriven

håller med mumms brända mandlar! :D

jätte sööt blogg!

3 LucyMoran:

skriven

Sv: Tack så hemskt mycket! Din blogg är också jättefin! Jag gillar din header. Och gud vad gott med brända mandlar! Kram!

4 sab is here:

skriven

hehe okej, tog det bara lugnt med vänner själv då?

5 - Alexandra!:

skriven

Åh, så härligt med julmat till frukost! ;D



Guu, så fin Zeb är. :O



Jag har faktiskt aldrig ätit brända mandlar, förstår inte varför!



sv: Det var en supergod macka! :D



Jag tror jag redan har gjort det, för typ två år sen. Först visst skriver man in sig på Arbetsförmedlingen när man blir medlem på deras hemsida? Eller har jag helt fel nu? ;P

6 Ine Henriksen:

skriven

Mysdag :D Och många paket!



Kram!

7 PussJorvas:

skriven

Vad är Panduro för affär ? :O



SV: Vilken tur :)



Julstädning blire :o sj ?

8 agnes:

skriven

oj det var många julklappar haha:D

9 Linnéa:

skriven

Ok ;))



Det blir mycket tid med hela släkten nu under jul :D... Det ska bli väldigt kul & mysigt ;))

10 - Alexandra!:

skriven

sv: Det var supermysigt! :)



Jag gillar stora schäfrar, finare än de mindre. Fast valparna ska man ju inte säga något om - fantastiskt söta. :D



Ah okej, då får jag gå och fixa det någon dag. :)

11 Ine Henriksen:

skriven

Jo tack det är bra med mig! Hur är det med dig?

Kram!

12 LucyMoran:

skriven

Tack själv! Nej tack, jag behöver nog inte receptet, jag är URUSEL på allt som har med matlagning och bakning att göra. Men gud vad gulligt av dig att erbjuda! Kram!

13 Fröken Persson:

skriven

Svar: Jag har bara tagit det lugnt idag. Julbakat och myst. Själv?

14 My:

skriven

så lite så :)



jo då det är faktiskt bra sj då ? kram

15 ida:

skriven

helluu!

Du ha du något särskilt när du bränner mandlarna?

Och vilken gullegris till chäfer =)

16 AH:

skriven

åååh julklappar!<333

17 Mollie; fotobloggen:

skriven

God jul och gott nytt år! :D

Önskar Mollie,



rosafisk.blogg.se

Kommentera här: