julgranen är klädd

Igår var det en mysig kväll
På dagen hade vi fått en underbar nyhet! Min kusin Mathias och hans fästmö ska ha barn! En tråkig sak hände dem i juni, men nu så ska dem få tillökning igen :D Kommer bli skitkul att ha en liten i släkten :) Sedan åkte mamma och pappa till Älmhult. Jag och Stefan städade på vårt rum, vilket var mindre kul.

Åt middag
Den underbara ris och kycklinggratängen :D Sedan klädde vi julgranen innan vi åkte till Hamneda på julkonsert. En gospel låt sjöng dem och jag absolut älskar gospel, så mäktigt. Ska se kanske om de har en sådan kör i Ljungby :) Stefan har ju tjatat på mej att jag ska göra någonting åt min sångröst. Alltså, använda den :) Vi får väl se.

Efter julkonserten
Åt vi ris a la malta med saftsoppa och jag drack min hemmagjorda latte. Receptet? Ja, kaffe och oboy :) Mums! Och så toppa med lite mini marshmallows :D




Vår gran, som i efterhand har glitter på sig, men tog kortet innan dess.
1 sossi:

skriven

hejsan :) vilken fin blogg du har!

allt okej med dig ? :)

Godjul & ha de bäst!

2 gabriela:

skriven

vilken söt blogg :)

3 sossi:

skriven

allt är finfint med mig :)

godjul & ha debra :)

4 annie:

skriven

fin blogg du har!

hur fixar man så att det kommer snö fallandes?det skulle va jätte gulligt om du skulle vilja berätta det för mig:)<3

5 - Alexandra!:

skriven

Oh, varm choklad med marshmallows gillar jag! Inte kaffesmak. ;)



sv: Är det sant? Då bara måste du visa de valparna när de kommit! :D

6 evelina:

skriven

sv: vad tråkigt.. jag bor en bit från halmstad :p.

jag gör inte så mkt , vad gör du själv idag?:)

7 josefine:

skriven

hej, gör du bloggdesigner? kostar det något? :)

8 LucyMoran:

skriven

Sv: Hihi.... Jag vet inte ens om jag skulle klara att koka te.... Hahaha.... Så dålig är jag. Idag blir det julmatshopping och fixa det sista innan julen. Själv? Vilken mysig gran ni har!

9 Ine Henriksen:

skriven

Ja, hon var jätte bra! :(

Kram!

10 Ine Henriksen:

skriven

Låter som du har haft en jätte bra dag :)

Kram!

11 Josefin:

skriven

sv: joodå de är bra, har lite ont i magen efter alla pepparkakor bara :D va tänkte du göra ikväll? :)

12 L I N N E A:

skriven

Söt blogg och söt julgran :D

13 MyzaaN - Princess Pink:

skriven

Okejs så bra :9 ohh så kul fick du något fint av din kompis ?:) !

nej jag ska fira jul med mamma i rå så blir lugnt sj då= kram

14 Fröken Persson:

skriven

Svar: Jag ska ta det så lungt som möjligt och njuta av ledigheten. På söndag drar jag till Sälen. Själv?

15 PussJorvas:

skriven

Åh, grattis till dem :D



SV: Me too :o ... Ja, superhärligt <3

Idag ska jag byta julklappar med två av mina vänner. Sj ?

16 AH:

skriven

sv; mysigt!! :D

Snart käka med pappsen sen ska jag iväg på moovienight med lite mysiga personer!<3

17 Fröken Persson:

skriven

Svar: Vad mysigt! Jag tänkte lägga upp bilder och berätta vad vi gjorde under eftermiddagen! Håll utskikt!

18 Nanna:

skriven

Hej, god jul och gott nytt år! :)

Det skulle vara jätteschyst eftersom jag suger på att fixa bloggdesigner, hehe xP grejen är bara att jag vet inte vad jag ska ge tillbaka isåfall, eftersom jag suger på att designa bloggar och eftersom din blogg redan är så fin...hmm...

19 Natalia:

skriven

Jaa det hade inte varit helt fel :) Men kostar de någonting?

20 annie:

skriven

sv:tack så mycket:)

21 gabriela:

skriven

det är bra tack :) sj?

God Jul!

22 azraaaaa:

skriven

fina bilde r:D

23 Angelica:

skriven

sv: Oj :S konstigt, jag läste att de hittat massa piller i hennes hus och att de var det hon dog av. Men tidningar skriver ju så mycket så man får väll se va de va för nått hon dog av senare när allt lugnat sig.

24 Nanna:

skriven

ok, tack så jättemycket! visst ska jag rösta på dig, din blogg är jättebra! :) var någonstans skulle man gå in för att rösta?

25 AH:

skriven

sv; inte bestämt oss än :D <3

Japp allt är klart ! själv?<3 :D

26 agnes:

skriven

hej har frågestund nu, fråga vad du vill!:)

27 - Alexandra!:

skriven

sv: Svininfuensan? Då måste hennes drognedbrutna kropp ha varit anledningen till just hjärtstilleståndet, annars låter det jätteskumt. :O



Jo tack, det är jättebra med mig. Allt är klappat och klart! :D Med dig då? :)

Kommentera här: