väckarklocka

Försov oss idag igen.
Jag förstår inte hur man kan försova sig när man ställer klockan? Eller jo, det vet jag. Jag ska inte skylla på min älsklade pojkvän, men det är han som stänger av väckarklockan och sedan somnar han om. Och jag har ju vare sig hört klockan, så jag ligger helt orörd. Man skulle ha en sådan, som man har hört talas om, en väckarklocka som kanske ser ut som ett visst föremål och så åker det iväg en grej från den när den ringer och då måste man först leta upp den grejjen, för att kunna stänga av väckarklockan. Men då är man ju endå inte uppstigen. Man kan ju lägga sig i alla fall och somna om igen...

Vi hade i förrgår köpt ett nybakat bröd.
Men idag så var det så torrt att det gick absolut inte att äta. Usch. Fick ingen mat i mej, min fick 30 kr av älskling för att kunna köpa nått, men det har jag ännu inte gjort. Min mage kurrar och kurrar hela tiden. Har lunch vid elva.... -.-

I måndags köpte jag två biljetter.
Detta i en tidig födelsedagspresent till min älskling. Jag kunde inte hålla min mun. Jag frågade en massa om dem och så och ja, sedan sa jag det. Han parkerade vid kanten och nästan grät. Så glad blev han. Gulligt. Biljetterna är till en aukustisk konsert med hans favoritband Eldkvarn. Han har inte sett dem live. Det var som när jag skulle se The Ark live ju. Jag skrek, nästan grät, hoppade och sjöng med. Ett minne för livet. Nästa lördag klockan 20 i Alvesta. Då smäller det :)

Går idag till kvart i fyra.
Och jag vill bara hem, hem, hem. Usch. Och idag ska vi till Ljungby :D

overandout.

Kommentera här: