lördag

Hej alla :)
Underbar dag idag också :) Varmt väder som tusan. Visst, det tycker vi om, men börjar det inte bli för varmt? Men det kanske är jag som klagar? Jag tycker om vädret, absolut, men det är för varmt bara :) Hö hö. Aja, nu lägger vi detta åt sidan tycker jag.

Vaknade vid nio ungefär
Går ut och Stefan har redan gått upp och sitter på datorn. Jag tittar igenom teven och hittar inget jag fastnar för, så jag och Stefan tittar på eftersändningen av tisdagens Allsång på skansen och sedan cyklade vi till Eurostop. Köpte oss en varsin Frappucino på Espresso House. Efter att jag bjudit Stefan första gången på en sådan, så har han blivit kär i den. Han har velat ha det varje gång då vi är på Eurostop. Och visst är de goda! Önskar att Starbucks kunde komma till Sverige. Tror det inte finns här? Jag vill ha en sådan där mugg!

Vi körde vidare mot Stenalyckan
Där handlade jag två Marilyn Monroe-tavlor som jag gått och trånat efter. Sedan körde vi till Biltema. Där skulle Stefan ha två slangar till däcken på hans cykel, eftersom han fått ett ryck att han ska cykla (?!!!!) till Ljungby på måndag. Jag ska alltså få ta all packning själv. Ja, jag vet ännu inte hur stor packning vi kommer få, men jag tror det blir en del. Vi får se. Han ska i så fall börja cykla vid klockan sju och förhoppningsvis vara framme hos oss vid tolv tiden. Och det hoppas jag, för då är jag hemma och tar emot honom ^^. Aja, jag är bara rädd för att det kanske händer honom något och då kan ju inte jag finnas där. Och nej, ni som undrar. Jag tänker då inte cykla ungefär 9 mil med en massa packning. Aldrig. Det får han göra själv ^^. Jag tror det kommer bli såhär på måndag. Att Stefan vaknar och säger typ att han är trött och att han inte orkar att cykla. Att han vill ta det en annan gång. Ha ha. Och jaa, det hoppas jag på ^^.

Handlade en ny dagbok
Jaa, jag ska börja skriva dagbok igen. Och denna gång ska jag inte bara skriva vad jag gjort under dagen som jag gjorde när jag var liten, utan jag ska skriva alla mina känslor också. Vi får se hur detta går. Köpte också stora kuvert, så nu ni; Jennifer, Elin och Theresa nu ska ni få era böcker. Jag ska skicka dem på måndag hade jag tänkt. Och Elin och Terese, era brev kommer också även på måndag ^^. Så nu vet ni detta :)

På måndag jaa
Då drar vi till Småland igen :D Wiiie! I can´t wait!

overandout,
jennsiii
♥♫


Äppelträdet hemma i b-torp. Bild av mej :)

Kommentera här: