en månad imon

Imorgon är det en månad tills min 19:e födelsedag inleds
Eller min och min. Min och tvillingsyrrans. Och den 2 maj är det kalas för oss. Släkt är bjudna och nu är det frågan då vad jag önskar mej. Igår kom jag fram till följande:

Av släkt:
- Presentkort på Lagerhaus (min absoluta favoritaffär)
- Presentkort på H&M
- Presentkort på Åhléns
- Presentkort på IKEA

Av pojkvän:
- Gärna en blombukett
- Kelly Clarksons nya album "All I ever Wanted"
- Laptop dekor
- Bok: Muffins; små pyntade cupcakes.

Där har ni min önskelista och av mamma och pappa har jag önskat men en ny cykel. Den jag har, har jag haft sedan jag var 13... så jag måste ha en ny!

overandout.
1 E l i N:

skriven

ah, fylla år! jag fyllde 19 i Oktober, tror jag... :P förmodligen, men känner väl kanske inte någon skillnad än. :D tonåren är verkligen underbara till en viss del. :)



det var vettiga saker du önskade dig :) hoppas du får det du vill ha :)

Kommentera här: