och de som går vidare är...

Väljer att ta 10 stycken med i veckans blogg tävling, så konkurrensen blir större ;)
Regler
- Ni får inte rösta på er själva.
- En röst på IP-nummer, röster som har likadant IP-nummer räknas inte.
- Röstningen pågår fram till söndag.
- Den som vinner blir veckans blogg för nästa vecka (23-29 november).
- Priset blir en veckas länkning!

Lycka till!


1. GABRIELLA



2. LISA



3. MARIE



4. ALEXANDRA



5. REBECCA



6. PERNILLA



7. LILIANA



8. NATHALIEH


9. PHELICIA



10. ALICIA

1 !:

skriven

Nr 1 Gabriella

2 Matilda:

skriven

Jag röstar på nr.3 - Marie. :)

3 rebecca:

skriven

Kan ju rösta på nr 5 för att hon har så fint namn! ;D



svar: Hehe okej, härligt :)

Ikväll blir det restaurangbesök med familjen!! Ser jag fram emot :) Vad hittar du på ikväll?

4 Cissi:

skriven

Nr. 3, Marie!!

5 Susanne - Mamma till Roky:

skriven

Jag lägger min röst på nr. 4, Alexandra. :)

6 Sandra:

skriven

Jag Röstar på Liliana!! ;)

7 Shine:

skriven

7. Liliana

8 emelie:

skriven

nummer 7 såklart! :D

9 Rafet:

skriven

Jag röstar på Liliana ;)

10 Marilyn:

skriven

Jag röstar på Liliana

11 Ricardo:

skriven

Liliana :)

12 Natalia:

skriven

Röstar på nt 7 ;)

13 Senki:

skriven

Liliana

14 Anonym:

skriven

NR 8

15 Lowan♥:

skriven

Nummer 8 :)

16 Michel:

skriven

Jag röstar på Liliana

17 KAWAiiKAi ~:

skriven

röstar på nr 4, alexandra :)

18 Crillee:

skriven

Röstar på nummer 7 Liliana hon e creative me like

19 Bella:

skriven

Jag röstar på liliana!

20 Anonym:

skriven

jag röstar på nr 7 Liliana

21 dillen:

skriven

Jag röstarå Liliana

22 Angie:

skriven

Liliana!

23 Sofia:

skriven

Jag röstar på nr. 7 Liliana!

24 Anonym:

skriven

Blogg nr2

25 malin:

skriven

7. LILIANA

26 Jenni:

skriven

nr 8, för tjejen var så go och kommenterade min blogg!

27 A.C:

skriven

nr 7

28 Linda - Audi Flickan:

skriven

Röstar på nr. 7. Liliana

29 G A B R I E L L A:

skriven

Jag röstar på mig själv om det går, hihi :)

30 G A B R I E L L A:

skriven

Oj, jag skrev förut att jag ville rösta på mig själv, men jag såg nu att det inte går så jag tar tillbaka det. :)

31 Anonym:

skriven

nr 8 ofc!

32 juliairene:

skriven

nr 7 :)

33 ebba:

skriven

nr 7

34 Malin:

skriven

Nr 1 Gabriella!!

35 julia:

skriven

nr 1 Gabriella :)

36 Phelicias:

skriven

sv: nämen tack, vad trevligt :D:D

37 elinborensved:

skriven

nr 8 . nathalieh

38 Bäa:

skriven

Nr 9 Felicia !

39 Jemini ♥:

skriven

nummer 1, gabriella ofc!! :D

40 S A N N A S . R U M:

skriven

Nummer ett såklart (:

41 jennhy:

skriven

oerhört snygg blogg! :) rosa och söt



jag röstar på nummer 9

42 Flávio:

skriven

jag röstar på nr 7, liliana<3

43 sarah:

skriven

Nr 7

44 Jeen:

skriven

Röstar på nr. 4 Alexandra :)

45 Pavlina multanen:

skriven

Jag röstar LÄTT på Liliana !!! :D

46 Milad:

skriven

Liliana fo sho

47 Magdalena:

skriven

Liliana =)

48 Jenna:

skriven

Jag röstar på nr. 7, Liliana! =)

49 Cajsa:

skriven

röstar på söta, fina och underbara 7:an! :D

50 Ett liv som Madelene-:

skriven

Det får bli Nr 1.. Gabriella! Snygg degsign är motivationen...

51 Vanessa:

skriven

Jag röstar på nr 7, Liliana =)

52 LIENE:

skriven

Kan inte välja mellan 4 och 9:S

53 Evelina:

skriven

Röstar på nr 9! =)

54 Bea<3Andre:

skriven

Tja sööt :) du har inte lust att läsa min blogg ? kram

55 Malin "Ruh":

skriven

Min röst går till Blogg nr 8 Nathalieh! :)

56 natta:

skriven

nr 1 gabbi

57 Caroline:

skriven

Jag röstar på nr 5. Rebecca :)

58 Bea<3Andre:

skriven

jo jag har grym julkänsla :( längtar som faaan :O

59 Hanna:

skriven

Jag röstar på nr 9 - Phelicia =)

60 elinborensved:

skriven

sv: jodå bara bra :) själv?

61 Patrick:

skriven

Liliana nr 7 (L)

62 Nathalie:

skriven

8 :)<3

63 veronica:

skriven

8 ,nathalie :)

64 Paulinaa:

skriven

Nummer 9 ! :))

65 Mimmi:

skriven

Nr 4 ALEXANDRA! :)

66 Bunny:

skriven

Jag skulle vilja rösta på nr 4 Alexandra:D

67 Erica:

skriven

Nummer FYRA! :D

68 AMELIE:

skriven

nr 7

69 Lotta:

skriven

Nr 9 :)

70 Lotta:

skriven

aa oi du får välja vem rösten far till o allt e bra här endå däär ?? :)

71 victoria:

skriven

nr 7 =)

72 Sofia:

skriven

Jag röstar på nr:4 :)

73 Andrea:

skriven

Röstar på nr:4 Alexandra

74 Camilla:

skriven

Nr 7

75 andrea:

skriven

¨jag röstar på nummer 9 :D

76 My:

skriven

nummer 8 a

77 yasmine modell & blivande mamma:

skriven

nr 7 röstar jag på

78 sarah:

skriven

nr 9 :D

Kommentera här: