och de som går vidare är...

Här kommer de som har gått vidare till tävlingen i Veckans Blogg. Så fram tills onsdag är Emma veckans blogg, eftersom röstningen fortsätter tills dess. Den som vinner får ju välja om man vill ha gratis länkning i en vecka eller om man vill ha planschen på Idol-Erik från årets Idol.


I DETTA INLÄGG SKER BARA RÖSTNINGEN!
OCH NI SOM FIXAR RÖSTER FÅR BARA EN RÖST PER IP-NUMMER!!

Lycka till!!


1 linda:

skriven

Det låter ju väldigt trevligt!

Jag har mest festat denna helgen, så nu känner jag mig riktigt trött! Min bror flytta också i helgen, men jag hade tyvärr inte tid med att hjälpa honom :)



Kram

2 Naliie:

skriven

åh tack :D:D nu jävlar ska jag kirra röster :D

3 Jennifer:

skriven

nr 3 tkr jag! =)<3

4 Josefine:

skriven

Jag röstar på Maryam ! :D

5 Nicole:

skriven

louise 4:a

6 Louise Blogg4:

skriven

7 Fredde:

skriven

4. Louise

8 Elly:

skriven

5. Maryam röstar jag på!

9 andrea:

skriven

rösta mig miiig ;)

10 DIAMANT:

skriven

en röst på mej hihi :D!

11 Sandra:

skriven

Röstar på Nr 1 såklart! :D

12 Fia:

skriven

nummer ett :)

13 TILDE:

skriven

jag röstar på anna! :)

14 Sabi - Hoppet om att bli skådespelare:

skriven

1 Anna

15 aldina:

skriven

1an röstar jag på!

16 Evelina Didriksson:

skriven

nr 1 :)

17 maria:

skriven

jag röstar på nummer 1!!

18 maja.:

skriven

jag röstar på nummer 1: Anna.

19 isabella:

skriven

nr.1 :)

20 Mathilda:

skriven

Jag röstar på nr 1, Anna! :)

21 daniela:

skriven

jag röstar på nummer 1 :)

22 jenny:

skriven

Nr 1 :D

23 Louise:

skriven

Jag röstar på nummer 1 Anna!<3 :D

24 Michaela:

skriven

nummer 5. Maryam ! :D

25 Anna:

skriven

RÖSTAR LÄTT PÅ NR. ANNA! <3

26 moa<3:

skriven

fick ett tipps om att du ville göra en deisgn till mig<3 :)

27 Corinne:

skriven

MARYAM!!! :D

28 Victoria:

skriven

1 Anna! :D

29 Anonym:

skriven

nummer 5. :D

30 Anonym:

skriven

5!

Kommentera här: