Veckans blogg tävling!

Nu tänkte jag att vi har en Veckans Blogg tävling!
Ni får anmäla er fram till måndag, då jag sen tar fram de fem stycken som gått vidare :)

Ni kan inte vinna utan att delta ;)




1 Elin K:

skriven

jag vill gärna vara med och tävla :)



sv: nej jag pluggar på universitetet :) läser ekonomprogramet, första terminen. Va bra! Idag har jag inte gjort så mycket mer än att plugga, själv då?

2 Caitlyn:

skriven

Jag skulle gärna delta i tävlingen :)

3 tessan:

skriven

ojdå, råkade skriva fredrics blogg =P

jag ska snart till stockholm =) du då?

4 ABSSOLUTAARNELA:

skriven

haha, nej inte erik! :D han är ju bäst! ;)

5 ida:

skriven

vill vara med :P

6 Viktoria:

skriven

sV: en massa, nu ska jag iväg på Jimmy Choooo med bästisen, själv? :))

7 Anni:

skriven

jag vill vara med

8 G A B R I E L L A:

skriven

JAG VILL! :D

9 Felicia:

skriven

åh tack så mkt, De va snällt. Din va oxå jätte fin. Men jag ska snart fixa header men jag vet inte hur man gör:/<33

10 nathalieh:

skriven

sv. mh :/,

okej, jobbigt :/

jag ska träffa kompisar åså, dudå? :)

11 EMELIE:

skriven

Bara bra, sjäjv? :D

12 Linda:

skriven

tack din är med fin.

ne de är ssådär med mej sj?

vill va med i din veckans blogg tävling:)

13 ~~M A R i E~~:

skriven

Jag drack lite vin igår (eller lite för mycket), nu är det jobb ett par timmar. Hoppas du hade en trevlig start på helgen med. =)



Jag anmäler mig till Veckans Blogg. =D

14 R e b e c c a:

skriven

Jag anmäler mig :)



sv: Allt är jättebra med mig. Själv? :)

Och just nu svarar jag på kommentarer, ska snart hoppa in i duschen hade jag tänkt! Vad gör du då? ^^

Kramar

15 LISA:

skriven

Jag vill vara med och tävla om VECKANS BLOGG!



Nej, tyvärr. Ingen katt. Vi har två hundar så inga mer djur, hehe. Nej inget otursmässigt hände mig igår. Hände något dig?

16 Victoria:

skriven

SV: nej, inte alls och biverkningarna är inte så farliga och de är inte ens alla som får de. ;) Jag har ett typsnitt som heter candara. :)

17 nathalieh:

skriven

sv. okej, vad kul :)

btw, jag är gärna med!

18 Claudia:

skriven

sv: hej :)

just nu ska jag kolla på film, själv? =)

19 alice:

skriven

sv: det är bra:) hur är det med dig?

20 kajsa ( NYTT BLOGGNAMN):

skriven

japp allt e bra mej mej, hur är det själv :D

21 mathilda:

skriven

jag skulle vilja vara med:P

22 amanda:

skriven

hejpådej! :)

de e bara bra sj?

23 Evelina:

skriven

sv. jadå, själv? :)

24 amanda:

skriven

ska vara med kompisar sj då?

25 EMELIE:

skriven

usch då, ska på kalas nu själv? :D

26 mathilda:

skriven

ska bara plugga och plugga själv?:P

27 - Alexandra!:

skriven

sv: Oj aj! Det kan göra riktigt ont ju! :O



Då ska jag tänka på att ha dem mer tinade. :) Marängsviss är fantastiskt gott! Jag har aldrig gjort det själv och det var åratal sen jag åt riktig sån. På senare tid har det bara varit marängsvissen på McDonalds. :P



Där ser man! Ja här i Stockholm har Ben & Jerry's ett par glassbarer också, fast jag har aldrig ätit där heller. :P



Det låter jättetrevligt ju! :D

28 Molly:

skriven

Jag är gärna med :) Fin blogg :)

29 karin:

skriven

jag vill lbi veckans blogg:)



oh lisen var gulligt:)

idag blir det nog fest påt faktist:), vad ska du hitta på:)?

30 Mejjah(::

skriven

Sv: Tack(: <3

Det är bra, sj???:D

Nej,inte direkt^^

Jag är gärna med:D <3



Kramar

31 Emelie:

skriven

hihi jaa, vi ska skriva ut dom i fotopapper, och sen ta bort bans foton i en tavla, så ska vi sätta upp korten i den, kommer nog bli super snyggt :D jag kanske ska på 2012 på bio idag, vi får se :) sjdå? Kram

32 Phelicias:

skriven

Jag är gärna med! :)

33 mathilda:

skriven

matte:/

34 Vanda:

skriven

jag deltar :)

35 elvira :):

skriven

jah vill vara med ! :D

36 Lena:

skriven

Åh, vilka vackra magnolior. Jag anmäler mig. :)

37 joanna:

skriven

ja :)

38 Alicia:

skriven

Jag anmäler mig till Veckans blogg också;)

39 Liliana:

skriven

Vad roligt visst är jag med (:

40 ;e l i s a b e t h* <3:

skriven

hej, jo tack, det är bara bra :D



jag skulle vilja vara med :)

41 Liliana:

skriven

vad behöver man göra då? är det bara skriva kommentar här sen väljer du (:

42 Twerde:

skriven

Jag är gärna med :)

43 Elli:

skriven

Jag är med =)

44 - Alexandra!:

skriven

Okej då, jag anmäler mig! ;)

45 Pernilla:

skriven

Det är klart jag är med i veckans-blogg-tävlingen!

46 Louise:

skriven

JAG ÄR MED :)

Kommentera här: