och de som går vidare är...

Nu har jag slumpmässigt dragit de fem stycken tjejer som går vidare och då har chansen att vinna!
- Den som alltså får flest röster kommer att få en länkning i en hel vecka här på bloggen :) Man vinner givetvis också äran ;)
- För er som inte går vidare, så tackar jag för att ni ville vara med. Nästa torsdag fortsätter 'veckans blogg' och då är ni välkomna att anmäla er :)


Hur röstar man?
- Kommentera inlägget med det namn eller den siffra som ni vill rösta på.


MEN RÖSTA BARA I DETTA INLÄGGET TACK!

TÄVLINGEN AVSLUTAS DEN 28 OKTOBER - ONSDAG!
LYCKA TILL ALLA NI SOM ÄR NOMINERADE!

Av 13 tjejer gick dessa vidare:


1 Emma:

skriven

sv; tack så mycket!:)

2 filippa:

skriven

jag röstar på nr 5

3 Linda:

skriven

Röstar på nr.5!

4 bec:

skriven

jag röstar på nr 5 ;)

5 leonora:

skriven

jag röstar på nummer fem!:)

6 Jenny:

skriven

röstar på nr 5 =)

7 My:

skriven

röstar på nummer 5 :D

8 Anonym:

skriven

Helt klart får nr 4 madelene min röst... Fint

9 Emelie:

skriven

jag vill rösta på nr 5 :

10 Ett liv som Madelene-:

skriven

Tack för den tjejen! Detta är verkligen min glädje denna hemska dag......



Kram!!

11 Natalie:

skriven

Åh vad kul, tack så mycket! :-D

12 hampus:

skriven

jag röstar på nr 1

13 Alexandra:

skriven

Jag röstar på nummer 5

14 ida:

skriven

röstar på nummer 5 ;)

15 :):

skriven

jag vill rösta på nr 2 Evelina

16 =):

skriven

fin blogg du har!

läs och komentera gärna min blogg:)

17 Emma:

skriven

5! :)

18 k:

skriven

madeleine såklart. nr 4

19 Diana:

skriven

Jag röstar på nummer 3!

20 Anna:

skriven

Jag röstar på nr 1 Natalie Hedborg

21 johanna:

skriven

Jag röstar på nr 5:)



Fin blogg!

22 Emelie:

skriven

Jag röstar på nummer 1.

23 Veronika:

skriven

Jag röstar på Nr 4 :)

24 Anonym:

skriven

alla var mkt bra, men röstar på nr 5 :)

25 Nummer 4as snyggaste bästaste pojkväns kompis!:

skriven

Nummer 4!

26 mallan:

skriven

jag röstar på nr 2;)

27 emma:

skriven

jag röstar på nr TVÅ :D

28 tina:

skriven

jag vill rösta på nr 1

29 Matilda:

skriven

3

Kommentera här: