lagat mat

Idag har det vatt en lugn dag
Lagade nyss lite mat till gubbarna (pojkvännen och hans pappa). Ska sedan titta på Idol. Sen vet jag inte riktigt vad som är på teve. Maten tyckte gubbarna var mycket god, alltid kul att höra :) Det blev moussaka eller hur det stavas :) På lördag ska Stefan jobba, så jag ska följa med in till Nilla. Komma ut lite är alltid bra ;)


1 Johanna:

skriven

tack men jag börjar tror att de inte kommer att gå över, har levt med min depression och ångest i hela mitt liv.

2 Johanna:

skriven

tack vad snäll du är, min verkar bara bli värre



har en privat blogg med http://afragileflowers.blogg.se

3 ida:

skriven

ibland :)

4 Johanna:

skriven

det är inte jag som har gjort dom fått hjälp med båda

5 Marja:

skriven

Sv; Jo, det har du en poäng i :p Han är ju lite överbeskyddande! Hade nog rytit ifrån och sagt att jag hade behövt lite utrymme :) Fast det hade ju inte varit illa med att vara kär i en vampyr och de ;D

6 josefin:

skriven

okeej :)



Kram

7 SmultronMamman:

skriven

SV: Personliga skäl. skol trött o så .. Hoppade av.

8 issa:

skriven

så seg jag är på att svara på kommentarer hehe. men det låter kul :) jag kollar på det ibland men igår missade jag det, var det nått bra ? ;b

jag är 17 år, snart 18. hur gammal är du själv? :)

9 Nattiisch:

skriven

sv:

HAHA, mjo, men att ha Edward runt om sig hade ju inte gjort mig något precis .. ;)



Mjo, det är bra, livet rullar på som vanligt , precis börjat på mitt första "riktiga" jobb. Gött o tjäna liteextrapengar m.m. :P

Hur är det själv?

10 kickan34:

skriven

ser gott ut :)

Kommentera här: