Butik Stylish

Hittade till DENNA butiken idag
Jag blev så inspirerad av deras butik! De har saker som inredning, smycken och presenter. Nedan kan ni se en del av deras utbud. Som ni kanske vet älskar jag inredning. Så jag hittade en massa som jag ville ha, men har man inte råd så har man inte oavsett vad saker kostar.



Bilder tagna från hemsidan :)
1 Sara:

skriven

sv: hejhej! det är bara bra, själv?

kram.

2 tessan:

skriven

oki!

ser på film =)



Vad ska du hitta på imorn?

3 awza:

skriven

sv okej :)

Jadu inte mkt, ska diska haha. självdå?

4 Mikaela:

skriven

Så himla skönt :)

Idag har jag fikat med min mamma på stan, och sedan städat lite :) Vad har du hittat på?

Kramar

5 Amanda:

skriven

Svar: Hej, jo det är bara bra med mig. Hur är det själv ? :)

6 Anonym:

skriven

Sv; Jag ska va med kompisar, festa och så=) sj?

7 Emma:

skriven

Svar: Jag var ute och sprang för en stund sedan :) Snart ska jag lägga mig, självdå?

8 elin:

skriven

~

Vad bra då! :)

Naae inte så värst mycket. Dudå? :)

kram

9 aww:

skriven

jag har varit i ksoan. sj+

10 sofia:

skriven

Sv: Neeej det är inget du behöver oroa dig för! Vi kommer bli skitgamla serru ;)

11 ebbaho:

skriven

Träning och skola:)

själv då:)?

12 Erika:

skriven

sv: åh vad mysigt! :) hoppas din helg blir super!

13 CArin:

skriven

Det finns så mycket fint man skulle vilja ha. Man skulle med alla säkerhet kunna shoppa ihjäl sig om man hade massa pengar.



Önskar dig en kanon helg!

14 sofie:

skriven

hej på dej också :) allt är bra här, själv då? :P

15 Malin:

skriven

Sv; hur gick partyt ? :D

16 Elin:

skriven

sv; Inget särskilt nu på kvällen men jobbade på dagen.

Vad har du haft för dig?

17 johanna:

skriven

SV: ja, LA kan man inte klaga på. vad mysigt med lite kvalitetstid. låter som en bra plan själv är jag supersjuk så det blir sängen för mej.

ha det gott!

18 therese:

skriven

sv: va bra! Har jobbat typ och latat framför datorn ;) sj? kram

19 Angelina:

skriven

tack :)

aha brukar du göra designer eller ?:)

20 Zandra - BF2 JULI ♥:

skriven

Gör du det.

21 Vanadesse.:

skriven

Jag somnade som en stock haha ^^ så jag hann inte göra så mkt igår. idag ska jag bara handla lite o så. vad ska du göra då?

22 sarah:

skriven

haha det är lugnt förfan! :)

jaråå idag mår jag mycket bättre, lite trött bara! hur mår du själv? :D



oooh coolt! ska checka sidan sen :D du ska få pengar av mig idag också! så vi får ta och snacka på msn eller nått sen :D:D

23 Linnea:

skriven

Den där handen var snygg! Är det en smyckes hängare?:)

Kommentera här: