Tankarna snurrar omkring

Nu känns det som att jag har mycket i mitt huvud
Imon kanske de blir bilköp - yäy! och sen då är det mycket framöver. Jag ska till stan på torsdag - på min födelsedag och då sitta hos min jobbcoach i kanske 1,5 timme för att snacka om personligt brev. Dock behöver jag denna information. Verkligen. CV:t är jag klar med, men med det personliga brevet? No, no, no. Sen är det hela firandet på lördag som jag inte riktigt har fått styr på om vi ska ha det och det och det. Nu ska jag äta en cupcake med kaffe, mums!

Veckoschemat:
Tisdag:
Skicka paket till Elin. Kanske kolla bil.
Onsdag: Kanske kolla bil?
Torsdag: MIN OCH SYSTERS 20 ÅRSDAG! In till stan på jobbcoach. Syster kommer. Köpa nått till lördag.
Fredag: Ska förhoppningsvis färga håret. Göra iordning inför kalaset.
Lördag: Stefan ska jobba. Vi ska ha kalas. Hämta Nilla vid bussen. Göra i ordning inför kalas.
Söndag: Stefan ska jobba. Vilodag.



1 Amanda:

skriven

tack, grattis i förskott :)

2 Tigerhonan:

skriven

Hej sötis. Allt är bara bra här idag, hur är det själv? Kram

3 Jonna:

skriven

sv: jo tack jag har haft en jättebra dag :) du själv? :)

4 Lisa:

skriven

vad goda dom ser ut ^^



sv: tack det är bra med mig :) hur är det själv?

kram

5 roxanna:

skriven

Jo, det gick galant! :) Hehe, så va så duktig så ;) Jaa, vi satt ute vid 10-tiden och fikade! Grymt mysigt, älskar vädret nu - OM det inte snöar ;)



Härligt! just nu så håller jag på och tvättar mina fönster och är skitduktig, haha! känner mig duktig iaf ;) haha.. Själv? :)

6 julia:

skriven

sv:

händer inte mkt alls. väntar på en kompis som jag kanske ska träffa. men han är för jävla seg, så vet inte om det ensblir nått :(

7 Mikaela:

skriven

Jag tycker man ligger i när man bakar för det går juh inte på fem minuter direkt ;) Haha.

Jodå, min helg har varit bra men lite smpbråk bara, men det hör väl kanske till ;) Haha. Hur var din helg varit? Vad händer i veckan?

Kramisar.

8 aww:

skriven

jaha, men nu har jag valt att göra en liten förändring.

9 Karin:

skriven

Gott det ser ut!

SV: ja jag har haft en bra dag :) själv?

10 Johanna, Livet som student:

skriven

Okej :) Jo det är roligt och plugga men det är lite mycket att kunna nu bara :p

Min helg har varit bra :) Två av mina syskon har fyllt år så jag har vart och firat dom. Och i lördags var jag lektant på en av mina syskons barnkalas :)

Hur har din helg varit?

Kram

11 MATHILDA ♥:

skriven

härligt! :D

jadå, har du ? ♥

12 sarah:

skriven

du får langa bild på bilen, om ni nu köper en! :D



eey trodde du skulle skicka paket till mig :'( inte till nån elin :(:(:(:(:( hahhaha

13 emma:

skriven

jaha , okej vad skönt då?:F

14 Tigerhonan:

skriven

Gött :) Idag har jag satt in mitt nya löshår och nu kollar jag på Sex and the city. Sj? :)

15 MLI:

skriven

först var jag i skolan och sen har jag bara slappat :) dudå? vad gott det där såg ut! kramar

16 Viktoria ♥:

skriven

Jättefina :D

17 Virginia:

skriven

Hej hej! Jo tack det är bara bra, hur är det sj?



Muffinsen ser rackarns god ut måste jag säga :P

18 linnea:

skriven

sv jo det är bra, lite trött bara. Själv då? :)

19 Johanna:

skriven

ja precis, typ en snygg header sen vanlig vit bakgrund ^^

20 Anonym:

skriven

sv : de är bara bra med mig , jsälv med?

21 Michaela Snöborgs:

skriven

vad goda de såg ut! :D



japp jag har din nya msn :) men är inte inne där så jätteofta längre :P kramar

22 aww:

skriven

de e bra att du säger vad du tkr!

23 Mikaela:

skriven

Jaha, där ser man! :) Men vad vill du jobbar med / som? Det är absolut inte lätt att hitta jobb i dagens läge. Åh, vad kul att du fyller år, och 20 såg jag med :D Grattis!

Jag ska åka till Helsingborg med pojkvännen i helgen så jag ska städa, packa och göra ett besök på arbetsförmedlingen och hämta ett papper i veckan :)

Kramar

24 Wictoria:

skriven

sv: tack!:)

25 Anonym:

skriven

vad gött :)a

26 Sara:

skriven

sv: min helg har bara varit bra, din då? :)

kram.

27 julia:

skriven

sv; tjeena bruden. allt är bra med mig, eller egentligen inte, är typ skit förkyld. själv då? :)



KRAM

28 ida myrin ♥:

skriven

mums :D

29 Fia:

skriven

sv: har precis kollat på Roast på Berns :) gör du då?



Härlig Cupcake

30 E M E L I E :):

skriven

sv: jaha okey :)

31 Madde:

skriven

Gårdagen blev sådär då jag var så himla trött efter en jobbig natt. Men annars så var den helt okej. Hoppas du får en fin dag! kramar

Kommentera här: