Fredagsintervju - Malin

Om du vill anmäla dig till fredagsintervjun, är de bara att kommentera inlägget - glöm inte lämna din epost.


Idag är de Malins tur :)


Snabbfakta:
Namn: Malin Gustafsson
Ålder:
16, 17 i april
Bor:
I Deje, Värmland
Civilstånd:
Pojkvän, sedan 1,5 år tillbaka.
Familj:
Mamma, pappa & syster
Gör:
Modebloggar hela dagarna! Annars amatör golfar jag på gräsmattan.

Varför började du blogga?
- Jag har alltid älskat att skriva. Kollar runt på det större bloggarna och bestämmde mig för att börja blogga. Ungefär så gick det till!


Vad har du för syfte med din blogg?
- Att inspirera. Att våga vara sig själv.


Vad har du för skönhetstips?
- Oj, att alltid ha ett leende på läpparna. Sova och dricka mycke vatten. Det gör att huden strålar.


Vad gör en blogg till en bra blogg?
- Jag tycker att personen ska vara sig själv. Blir roligare att läsa då!

Vilka bloggar läser du?
- Dom större. Några kompisar bloggar.


Hur många läsare har du per dag?

- Det är olika beroende på hur mycket jag uppdaterar. Runt 100 - 200


Vilka är dina förebilder?
- Sin egen mamma, är väll allas förebild? Annars Tyra Banks.

 

1 Heidi:

skriven

nej tack :) Fixar bloggen sj, den är under ombyggnad ;)

2 Patricia & Elwiz:

skriven

Ja typiskt =/. Det är mer som en socialträff, hundinstruktörer finns på plats och hjälper dig att träna på det du själv vill :)!

3 Leonardo Pizarro:

skriven

Härlig blogg kollar gärna in min och kommentera den också :)

4 Lydia:

skriven

fin blogg!

5 Felicia :):

skriven

hej!

hur är det med dig idag? :D

Kommentera här: