Måndag

Nu har jag nog fått in alla pandabeställningar
Och jag har sålt för de jag hade hoppats på. Väntar med att säga hur mycket, då jag verkligen fått den premie jag ville ha. Sjukt kul i alla fall :) Ska idag skicka in beställningen från Oriflame. Har fått en del beställningar där med :)

Idag blir de bloggdesigners
Har fyra stycken att göra. Och jag ska snart börja med den första. Har också lagt ut två stycken nya designers på bloggdesign.nu, men den sidan krånglar nu igen.

Senare
Blir de att åka på fotboll, syrran spelar. Sen får vi se vad som händer. Nu snart är de 2 veckor kvar till jag och Stefan har varit tillsammans i 3 år. Helt sjukt. Typiskt att just den helgen, börjar jag utbilda mej till medialterapeut. Missar en del den helgen, såsom marknad. Sjukt synd, men jag får hoppas att kursen blir bra den med :)

Här är de två nya designerna som jag lagt ut på bloggdesign.nu

Klicka här för att se designen


Klicka här för att se designen
Bilden i headern är tagen av mej.
1 MADDES:

skriven

Jo men det kommer vi absolut ha, hon är en av mina närmaste och bästa vänner så det är jag inte orolig över. Känns bara tråkigt att hon kommer finnas så långt ifrån mig.



Det är sådär med mig har en envis förkylning och hostar som tusan :/ Vad har du för dig idag? Kram

2 Maria - fashionstars ☆:

skriven

jättefina :)

3 FIONA - en ointressant vardag:

skriven

gött! idag blire skola, stan och träning! själv?

4 Nicole:

skriven

sv: okej "/



va gärna med i dagens blogg

/Shoppaholly

5 Pernilla:

skriven

Oj många gånger du har varit på IKEA, det önskar jag att jag kunde göra det men det kan jag inte för det finns inte Ikea här nära oss utan man måste åka till Göteborg. :S.

Men det ska snart bygga IKEA i Uddevalla så är det ännu bättre men det är långt kvar tills det är klart.

/ Pernilla

6 Frida:

skriven

ok :D hihi

haft en bra helg? Jag har jobbat. =)

idag händer inget speciellt. ska bara ta det lungt. funderar på att ta en längre promenad med hunden :D men väntar på posten först :D hihi

7 Emmie:

skriven

sv: härligt :) Igår gjorde jag inte så mkt, tog det mest lugnt :P Idag pluggar jag.. Allt väl med dig denna måndag? :)

8 Anonym:

skriven

fin blogg :)

9 My Pettersson:

skriven

sv: Jo tack det är bra, själv då? :)

10 Sandra:

skriven

Sv. Skolan..sj?

11 JEMPA!:

skriven

Jättefina designer verkligen!

Du är duktig!

12 LINDA:

skriven

SV: Nje, ska ha den själv. Skulle varit två från början men nu kör jag ensam. Jag tror att det kommer bli bra iaf :) Idag har jag suttit och jobbat

13 emma:

skriven

sv: ehm typ inte mkt, plugga antagligen. du då?

14 mathilda:

skriven

sv: jaa! visst! :)

härligt! det är finfint med mig! (:

15 Sofie:

skriven

Okei då förstår jag.

16 Matilda:

skriven

Sv. Jo de är en gratisdesign står i headern ;) Men de är inget man letar efter precis så kanske inte så lätt att hitta.

Jo de stog att människan är från Klippan lite utanför Helsingborg så jag har mina aningar om vem denna patetiska nolla är som inte vågar stå för sina åsikter inte så att jag tvingar folk att läsa, Är de ointressant så slutar man ju att läsa och lämnar bloggen direkt de gör ju jag iallafall men alla kan ju inte va smarta ;)



Allt är bra med mig tackar som frågar hur mår du då?

Kramen

17 lisen:

skriven

sv: okej mys :)

18 lisen:

skriven

sv: okej mys :) jag har haft det bra!

19 SOFIAS:

skriven

tycker du att jag borde prata högre i mina videoinlägg eller hör man ändå? behöver höra hur ni andra uppfattar ljudet :) tack på förhand :)

20 Lydia:

skriven

jag har varit i skolan hela dagen (:

själv?

kram

21 Linn:

skriven

sv: tack :)

Jag har varit med min kompis och varit och hanldat lite. Vad har du gjort? kram!

22 therese:

skriven

åh, gör du gratis designers?:)

det blir nog att se på film och tare lugnt, själv då?:) tack!

kram <3

23 torun:

skriven

sv: jo det är bra :) sj?

fina designer :)

kram

24 SIEL:

skriven

jajamensan, en brownie. haha :D

allt bra? :D

25 Malin Holst:

skriven

Dagarna bara springer iväg och helt plötsligt är det ny vecka :S Shit asså!



Vad har du haft för dig i helgen?

26 annah:

skriven

Snygga! kan du kanske hjälpa mig med en bloggdesign? har lite krångel med det så jag har bara en tillfällig just nu på min blogg :(

27 [ F o t o - V a r d a g ]:

skriven

snyggt =)

28 Patricia & Elwiz:

skriven

Dom tackar ^^,. Jadå här är allt strålande, själv?

29 a m a n d a [ Foto, Träning & Fantasi ]:

skriven

Fin design på båda två =)



Svar: Ursäkta för sent svar, det har inte varit något sitta vid datorn förrns nu i veckan, men i dag är jag ledig från skolan och ska bara slappa, själv? =)

30 Cornelia:

skriven

vad fina !

Kommentera här: