Svar på frågestunden - del 3

Ber om ursäkt för att ni fått vänta en del, men idag ska jag försöka få upp alla delar i frågestunden. Har helt enkelt haft annat för mej :P

Ramhalka frågar:
Vad är det bästa och sämsta du vet ?=)

- Jag tycker alltid denna frågan är svår att svara på. De bästa är nog att jag är lycklig just nu. Och de sämsta är att jag inte har något jobb - ännu.

 

Lisa-Mari frågar:
Vilka fem personer i världen betyder mest för dig!?
- Oj... Får jag bara välja fem personer? Ja, självklart blir de min pojkvän, min familj (alla under ett namn ;)) och mina vänner. Samt mina djur. De blir ju fem :D

Amanda frågar:
1. Vad är din favoritglass?
2. Ditt favoritsommarställe?

- 1. Oj... Daim struten från GB är aldrig fel!
2. De är i vår sommarstuga i Blekinge. Då är de verkligen sommar!

 

Tilda frågar:
Vad skulle du göra om du fick höra att du hade en sjukdom och att du barra skulle leva 1 månad till?

- Jag skulle nog försöka uppleva alla de saker som jag vill göra. Jag vill ju se späckhuggare och åka till USA.

Elin frågar:
1. Berätta lite om dig själv, hur gammal är du?
2. Vad tycker du om att göra på fritiden? Och lite så :)
3. Vad gör just din blogg intressant? :)

- 1. Ja, jag är en tjej på 20 år som är arbetssökande just nu, men som om några veckor ska börja plugga till undersköterska. Bor tillsammans med min pojkvän hos mina föräldrar, då vi ännu inte har råd att leva i eget boende. Pojkvännen har någorlunda jobb, men inte jag. Vi har fyra hundar och tre katter.
2. Jag gillar att skriva på mina böcker, har dock aldrig tiden känns de som, gillar korsord (haha), lyssna på musik, läsa och bara ha de trevligt :)
3. De tycker jag att jag inte kan svara på. Jag gillar att jag har texten på ett sätt och att jag har bilder i varje inlägg - utom till dessa med frågestunden då. Jag uppdaterar kanske inte med flera inlägg om dagen, men de lilla som jag uppdaterar med, är nog intressant.


Emilia frågar:
Om du fick ändra något i ditt "förflutna" vad skulle det vara då?
- De skulle vara att min mormor levde. Min älskade mormor.

Julia frågar:
Gillar du djur?

- Jag älskar djur. Vi har ju fyra hundar och tre katter, säger kanske en del? Vi bor på en stor gård, så de får plats!

 

Ida frågar:
Favorit blogg? :)

- Oh... De var svårt. Jag gillar nog innaj.blogg.se - hon ska snart gifta sig och man får vara med i hennes vardag. De är en av de bästa bloggarna. Sen läser jag en del kändisbloggar, såsom Felicia Books.

 

Jempan frågar:
1. Hur fick du fler läsare?
2. Och till sist hehe... Tre saker att ta med på en öde ö ;P?

- 1. Jag kommenterar andras bloggar rätt mycket. Ibland bara fråga om hur de mår eller också läser jag deras bloggar. Önskar dem en trevlig helg och så. Vet inte om de ökar mina chanser för att få dem som läsare, jag tvingar ingen att läsa min blogg.
2. Min pojkvän, Nicco (hon livar upp stämningen) och en jädra massa mat.

Julia frågar:
Vad jobbar du som?

- Just nu är jag arbetssökande, men kommer att börja plugga nu i augusti till undersköterska.

 

Janine frågar:
1. Hur skulle du beskriva dig som person?
2. Om du fick en önskning som skulle slå in, vad skulle det då vara?

- 1. Jag är en tjej som säger vad jag tycker och tänker, samtidigt som jag är blyg. Väldigt envis tycker jag att jag är.
2. De skulle nog vara att jag antingen fick åka på späckhuggesafari, eller att jag vann några kronor på spel ;)

 

Alma frågar:
1. Favvomat ?
2. Favvoklädaffär?
3. Använder du smink? Isf, vilka produkter?

- 1. Tacos och allt som har med ris att göra ;)
2. KappAhl, Lindex, Gina Tricot.
3. Japp, jag använder smink. Just nu använder jag från olika, eyeliner ifrån IsaDora, mascara från L´oreal. De är de enda jag använder i princip.


Malin frågar:
Om du var tvungen att bli av med ett ben eller din högra arm, vad hade du valt och varför ? :P:O

- Oj. Jag hade nog valt ett ben. Eftersom jag skriver med höger armen och då skulle jag ju inte kunna skriva med handen något mer.

 

Amanda frågar:
Vad är det hemskaste som har hänt dej?
- De var nog när mormor dog, tiden som mobboffer och när jag hade gallsten.

 

Josephine frågar:
Skulle du vilja byta namn? Och om du fick det vad skulle du vilja heta?

- Nej, jag är nöjd med mitt namn. Men mamma och pappa skulle egentligen döpt mej till Frida (och om Stefan hade blivit en tjej, skulle han med hetat Frida. Ha ha)

Kommentera här: