Svar på frågestunden - del 4

Tanja & Matilda frågar:
Vad gick du för linje på gymnasiet?

- Jag gick Samhälle med inriktning på Journalistik.

 

Siel frågar:
Vad är ditt absoluta toppyrke du skulle vilja bli (du får drömma hur långt och om vad du vill)?

- Jag vill ha en egen tidning, så journalist har alltid varit drömyrket, men vill ha eget. Och sen författare/manusförfattare och att ha ett eget café.

 

Fridah frågar:
Vilka bloggar läser du? :)
- Främst läser jag bloggar som jag känner eller kändisbloggar.

 

Julia frågar:
1. Vad är det för ras/raser på dina supersöta katter?
2. Ser att du har en twilight kategori, har du läst böckerna?
3. Om du har det, vilken är favoritboken?
4. Vilken av filmerna hittills är bäst?
- 1. Våra katter har skogskatt i sig, så en del är långhåriga och en del är korthåriga. Så vi hade tre kattungar och två av dem blev långhåriga. Vi har två långhåriga och en bonnkatt just nu.
2. Japp, jag har läst böckerna. Jag ska nog ta bort en kategorin, för den används knappt.
3. Just nu är ju den sista boken bäst. Är ännu inte klar med den. Första ska jag läsa.
4. Eclipse och den första filmen är bäst :)

 

Cherie frågar:
1. Favorit film?
2. Favorit serie?
3. Äter helst en fredagkväll?
4. Favorit djur?
5. Snyggaste kändisen?

- 1. Oj svårt. Men en del är A walk to remember, Just like heaven, Walk the line, alla filmer med Amanda Bynes, Material Girls, Avatar med massa fler.
2. Jag älskar Grey´s Anatomy, Det okända, One Tree Hill och Harper´s Island när den gick på teve för två år sen.
3. Tacos brukar vi ha då, eller nått annat mumsigt. Brukar bli nått lyxigare.
4. Späckhuggare/delfin.
5. Oj... Efter att jag träffade Stefan har jag liksom aldrig brytt mej om andra killar längre. Konstigt kanske, men så ä de. Men Edward i Twilight är riktigt het (OBS! I den första filmen) Och nu menar jag bara Edward.

 

Agnes frågar:
1. Hur lång är du?
2. Vad väger du?
3. Vad ska du göra resten av sommaren?
4. Cola eller Pepsi?
5. Harry Potter eller Twilight?
- 1. Jag är 1,74 m lång :)
2. Wooow, de där håller jag för mej själv :D
3. Just nu händer de en del. Syrran kommer hem imon, som bor 25 mil bort med sin kille, lördag blir de kalas, söndag ska vi på barndop och sen vecka 33 skulle vi kanske till mammas kusin. Sen börjar man skolan ^^.
4. Spelar ingen roll. Beror på vad man får tag på ;)
5. Twilight!!!

 

Mina frågar:
1. Vad har du gjort denna sommar?
2. Vad har du för framtidsplaner?
3. Hur många unika besökare har du varje dag?
- 1. Jag har varit i vår somarstuga, varit på konsert, varit på vallarna och haft de supertrevligt :)
2. Oj... Jag vill få ett jobb iaf ;) Och sen få eget boende med pojkvännen.
3. De varierar varje dag, kan vara uppemot 50-200 :)

 

Lisa frågar:
Vad tycker du om att göra på fritiden?
- Jag gillar att ta de lugnt, samtidigt som jag bloggar, gör bloggdesigners, lyssnar på musik, läser, skriver.

 

Cassandra frågar:
1. Musiksmak?
2. Har du något djur?
3. Bästa skådespelare?
- 1. Pop/rock/punk - Sex Pistols, The Clash, Johnny Cash, The Ark, Winnerbäck, Miss Li, Veronica Maggio, DonkeyBoy, Alphabeat, Kelly Clarkson, Ashlee Simpson med många fler.
2. Japp, jag själv har två katter; Sid (döpt efter Sid Vicios) och Findus (döpt efter Pettssons katt, eftersom han var så lik den) men annars har vi sammanlagt tre katter och fyra hundar på gården.
3. Oj... Amanda Bynes, Hilary Duff, Sandra Bullock, Reese Witherspoon, Jim Carey, Mark Ruffalo, Ashton Kutcher med många fler.

 

Beatrice frågar:
1. Favorit affärer?
2. Har du några percingar? om du har ifs vart och hur många?
- 1. KappAhl, Lindex, Gina Tricot, Lagerhaus.
2. Jag har bara hål i öronen.

 

Sofia frågar:
Hur ser din snyggaste sommaroutfit ut?
- Jag bryr mej inte så mkt om mode, jag tar de ag har liksom ;) Så i år blev de leggings med tröja :)

 

Emma frågar:
Vad tycker du om storbloggarna, tex kissie, kenza, paow, dessie m. lf?
- Jag tycker inte så mycket. Läser inte deras bloggar särskilt, bara BlondinBella, då jag gillar henne :)

 

Matilda & Felicia frågar:
Hur är din statestik? :)
- Den kan vara alltifrån 100-200 om dagarna, till att ha sänkt till 50-100. Allting beroende på hur mkt jag uppdaterar.

1 - Alexandra!:

skriven

Jag håller med dig om att Twilight och Eclipse är de bästa av filmerna. New Moon var himla tråkig i jämförelse, alldeles för seg och typ.. tom. =/

Kommentera här: