Svar på frågestunden - del 5

Therese frågar:
1. Färg på din tandborste?
2. Favorit dricka? (läsk, mjölk, cider m.m)
- 1. Jag har en helvit, ville haft rosa, men den fanns inte just då ;)
2. Jag gillar mineralvatten och läsk. Även alkoholcider är gott ;)

 

Maja frågar:
Vad är ditt fulla namn, alltså mellan namn ?

- Jag heter Caroline i andranamn :)

 

Jennifer frågar:
Vad fick dig att börja blogga?
- Jag vill skriva av mej själv och har alltid skrivit dagbok, så de blev en kombination.

 

Julia frågar:
Vart bor du?

- Jag bor i Småland, mer än så vill jag inte säga. Lite privatliv får man ha :D

 

Inaa frågar:
Är det där din naturliga hårfärg?? ;)
- Nej, de är de inte. Min naturliga hårfärg är cendre, kan lägga upp en bild med de. Jag började färga mitt hår brunt när jag var 15 år.

 

Nathalie frågar:
1. Hur ser ditt drömliv ut?
2. Vad ska en blogg innehålla för att du ska stanna kvar?
- 1. Hmn, ungefär som de gör nu, bara de att jag vill ha ett jobb och ett eget boende.
2. Bra text och bilder.

 

Paulina frågar:
1. Vart i Småland bor du?
2. Vad är ditt drömyrke?

- 1. De håller jag för mej själv :)
2. Mitt drömyrke är journalist, ha ett eget café eller vara författare.

 

 

Evelina frågar:
1. Vad skulle du göra för 50 000?
2. Har du någon förebild? Om ja- Vem/vilka?
3. Vad är det bästa med att blogga?

- 1. Oj, jag skulle köpt oss ett hus kanske :) Och spara en del.
2. Jag har alltid sett upp till Kelly Clarkson, men annars ingen.
3. Att man får respons.

 

Nicole frågar:
1. Bästa shopping tipset?
2. Bästa mode bloggen?
3. Bästa sångaren?

- 1. Tycker man ska handla de man vill :) Och att alltid köpa bra smink från bra märken.
2. Jag läser inga modebloggar.
3. Oj.... Jag älskar Calle Kristianssons och Tyler Hiltons röst. Alla som har en raspig röst.

 

Sofia frågar:
1. Ditt favoritplagg?
2. Ditt bästa sommarminne hitills? =)
3. Favoritgodis?
4. Böcker eller film? =)

- 1. Hmn... Alla kläder jag har, är favoriter.
2. The Ark den 21 juli :D Och veckan i sommarstugan.
3. Choklad och sådana choklader med nötter på och knastrigt överdrag, typ som M&M.
4. Både och.

 

Lisa frågar:
Vilken grönsak tycker du bäst om?
- Broccoli är gott och spenat :)

 

Alexandra frågar:
1. Vilken är din absoluta favorit låt, som varit med dig i många, många år?
2. Vilken är din absoluta favoritfilm du ALLTID kan titta på?

- 1. Calleth You, Cometh I med The Ark. Sen är Visit to Vienna med Sahara Hotnights en låt som betyder mkt.
2. Oj.... Alla tror jag, men A walk to remember är en film som jag alltid kan kolla på om och om igen och som jag alltid gråter för.

 

Joanna frågar:
Vilka är dina favorit skor?
- Converse liknande och flip flop ;)

1 Elena:

skriven

Hej, jag läser din blogg ibland men har aldrig klickat in mig då det är frågestund så här kommer två frågor om du skulle vilja svara på dom.



Vem är snyggast Colin Farell eller Adam Sandler?

När kommer sångklippet ut, längtatr som en gaaaalning ju! :D

2 - Alexandra!:

skriven

Tack för att du svarade på mina frågor! :D

Kommentera här: