1 meliie:

skriven

jo allt är bra :) sj?

2 almstroom:

skriven

händer ikv?

3 Sara - Only me:

skriven

sv. allting e toppen <3

va görs?

4 Leia ♥:

skriven

Så sant så. Allt är bra och med dig?? :)

5 sanne:

skriven

tack så mycket:)

6 Malin, mamma till Jamie!:

skriven

Skönt! :)

Jodå, helt okej! Själv då? :)

7 fredrika,:

skriven

sv; jaaapp, allt är så bra så, har ju jullov nu :d själv?

8 BINA:

skriven

sv: Tack snälla du :) Du med!! Nu mår jag bättre. Det är ju så tråkigt att vara hemma.. hehe :) Själv då?



kram på dig!

9 Anonym:

skriven

sv. härligt!:)

jo men det har avrit helt okej, sj då?:)

10 alexandra ':

skriven

svar: inga speciella planer, umgås med nära & kära :) blir nog en trip till ikea också! dudå? =)

11 Jhh:

skriven

Dagens blogg vinnar är nu utsedd kolla om de va du annars så har du en ny chans snart igen! :)

12 Martin The Edge:

skriven

Sv: Tack för att du röstat i fototävlingen!



Missa inte heller Veckans blogg julspecial!



Ha en fortsatt trevlig kväll

13 Jhh:

skriven

sv:härligt:)

Jodå jättebra, sj? :)

14 Elin:

skriven

sv: jo de är bra! Hoppas allt är bra med dig oxå? :)

15 Pici:

skriven

SV: ja, de är ju alltid sånt som måste göras.. :p

Va mysigt! :) Jorå, allt är bra med mig, sj? :)

16 Ellen:

skriven

Sv; Allt fint med mig, jättetrött efter en toppendag i Göteborg!

Älskar Pack Up :)

17 Lisa - Smilinggirls!ッ:

skriven

Bra låt :)

18 LINDA:

skriven

SV: Jodå, nu är jag redo för julafton. Själv? ^^

19 Sandra - fotoblogg:

skriven

Tack så mycket! Det är bara bra, vad gör du?

Kram

20 marina:

skriven

sv: jo då dagen hr varit bra :)

21 LINNEA:

skriven

jao ,s jälv?

22 Louise:

skriven

ja allt är bra med mig?:) hur är de själv. snart jul ju:D! då är man väl alltid glad:D /Låten var ganska bra:)

23 Linnea:

skriven

sv; neh usch eller hur =( men nu är jag iaf friskare fast jag är lite förskyld fortfarande :( förlåt för sent svar men jag kikade faktiskt på idol hehe.. sj? Kram :)

24 sarah :):

skriven

sv: jo idag är det fint, har dock fått en fruktansvärd huvudvärk nu mot kvällen vilket inte är så roligt. själv? :)

25 evelina carlson:

skriven

s: idag har jag varit på stan en sväng och kikat runt lite, och sen träffat en kompis och myst :) själv?

26 emilia:

skriven

svar: okej :) jadå allt är bra med mig, bortsätt från min magkatarr. hur är det med dig? :)

27 soojoo!:

skriven

bra låt :) är allt bra med dig idag?kramis!

28 ISABELLA:

skriven

sv ; allt bra , dudå ? :)

29 Emma:

skriven

sv: Gårdagen var bra :) själv?

30 laila:

skriven

så fin låt =)

31 Maria:

skriven

Passar på att ha en frågestund under min lilla bloggpaus! Kika gärna in och ställ en fråga(=

32 maria:

skriven

hej jätte fin blogg du har! allt bra? :D

33 Sandra - fotoblogg:

skriven

Skola har jag varit idag :)



Vad gör du?

kram

Kommentera här: