Ikväll smäller det!

Ikväll!
Jag höll på både Jay och Minnah redan första audition som jag såg dem och hoppades ju att de skulle gå till final. När Minnah första gången åkte ut, blev jag sjukt ledsen - men sen kom hon tillbaka och gav kunde återigen se på fredagsprogrammen ;) Så ikväll spelar de ingen roll för mej vem som vinner - eftersom båda är mina favoriter :)


1 bella:

skriven

okeeey, jag tror han vinner.. eller jag vill det rättare sagrt (:

2 lovisa:

skriven

sv: tack så mkt!:) ja min dag är fiN:D din?

3 Sanna:

skriven

SV: Tack så mycket, du är gärna välkommen att följa den på bloglovin och delta i julkalendern som pågår för fullt.



Kram Sanna

4 R.E.B.E.C.K.A.:

skriven

Hejdu! fin blogg :D

Vad görs?

5 SofiaE:

skriven

jo allt e bara bra :) allt bra själv? :) kram

6 Sev:

skriven

okej nice :)

ja sj? ;D

7 emma:

skriven

sv: Ja visst blev det, :D Jo det är bra hur är det själv då? :D och jo ikv, så gäller idol, ;D

8 josefine:

skriven

sv: tack! allt är bra idag ska snart iväg för att vara vakt på minidisco :) själv?

9 bella:

skriven

okeeej ((:

jo det är fint, själv_? :D

10 Frida Rosqvist:

skriven

Det är mycket bättre än igår iallafall! :D

Själv? (: puss

11 Sabine:

skriven

Åh tack så mycket :)

12 beccis:

skriven

FÖrlåt , förlåt för väldigt sent svar!

sv: ja , den är rikitgt god :)

Jag är helt frisk nu! :D

13 Anna:

skriven

Sv: hoppas ni får den :)



Själv håller jag på Jay, sa från första början att han skulle vinna så jag hoppas på han så jag får rätt 3 år i rad :) Men jag höll lite på Olle också, synd att han åkte ut

14 ♥ Angelina:

skriven

Sv: I London ska jag träffa vänner och shoppa! Bara ha det skönt. :) Ha en fin kväll

x Angelina, http://aslanx.blogg.se/

15 Madeleine:

skriven

SV: Låter trevligt! :) Visste inte att Liseberg har öppet under vintern också :)



Jo tack, idag mår jag rätt skapligt :) Lite halvt seg bara. Hur är det själv? :) Detsamma! Kram

16 Celia:

skriven

Svar: hatar idol, så nej ._.

17 Malin:

skriven

sv:Med mig är det bra!:) Själv då?:)

Kommentera här: