Lucka nr 19 - Detta ångrar jag (decemberutmaningen)

När jag stängde ute mina vänner
När jag träffade Stefan blev jag så glad att jag bara stängde ute alla mina vänner. Allting kretsade kring Stefan och de erkänner jag. Det är inget som jag ångrar att jag träffade han, men det jag ångrar är att jag inte riktigt var i skolan mer och att jag inte riktigt var med mina vänner lika mkt som jag borde. Det fick ju sina konsekvenser.

1 Lina:

skriven

sv: Så bra :DMin dag har precis börjat, och jag tror det kommer bli en topppen dag :D Kram

2 Linda:

skriven

Ja verkligen...ååå vänner skall man alltid ha med sig i livet...

3 Petra:

skriven

Det är ganska vanligt att det blir så! Förr eller senare träffar dom andra sin prins oxå, då ser dom!

4 Ellen:

skriven

sv; Min helg har varit fin än så länge, men fortfarande så har vi ju söndagen kvar :) Hur har din helg varit?

5 Madeleine:

skriven

SV: Tack så mycket! :D Ja, dagen blev tummen upp! :)

Ja men precis. Föregående år har legat på botten!

6 izza:

skriven

det är egentligen ingenting du ska ångra, för jag vet ingen som inte stängt ute kompisar när man är nykär.. det bara är så, ellerr det bara blir så! Och då får man också reda på vilka som är dina riktiga vänner och dom som inte går tillbaka till dig är inte riktiga och har aldrig varit antar jag!

sv: tack, jätte mysigt:D min dag har knappt börjar än hihi:D din då?

kram

7 bella:

skriven

hejhej!! Nu ska jag börja med bloggen igen, hoppas du har haft det bra!!

ha en fin söndag :)

8 Annsoh:

skriven

jadå själv :)??

9 ellinor sjöberg [mitt liv / min blogg] - tävling, årets bild!:

skriven

sv; :) men åh så bra tjejen .

Det kommer hända massa saker i veckan. Måndag- tisdag blir mys med vännerna. Onsdag, slutar skolan. Åka hem till mamma igen. Sen händer det massa mera saker. På fredag firar jag 11 månader med min pojkvän. :D Vad ska du göra i veckan ? :) kram

10 bella:

skriven

hoppas du haft en fin helg!

11 soojoo!:

skriven

vabra :) ja min dag har varit bra, hur har din söndag varit?Kram! ♥

12 Elin Gabriella - Mops & Chihuahua:

skriven

Gumman! Det lät lite sorgligt. Men det är ju väldigt lätt hänt! Jag har inte kvar så jättemånga, riktigt nära vänner, från gymnsiet heller...

Ja, min dag har varit bra! din då?

Kram

13 malin:

skriven

hej ! jag hade din design förut men har nu gjort en egen :) men om jag går in på tex någon kategori eller arkiv står det design by jennsiii.blogg.se . Så jag skulle du kunna berätta hur man tar bort de ? skulle var glad om du svarar i min blogg :)

14 sabina:

skriven

Sv: förlåt för sent svar! Jag har det bara haft bra idag, dock är jag mycket trött. men ska lägga mig framför tvn snart och kolla om det finns något bra att se :D

Hur har din dag varit ? kram

15 Veronica:

skriven

Det blir ju lätt så när man blir kär och galen. Förhoppningsvis har man bra vänner som förstår det. Jag stängde ut många i mitt förra förhållande, men numer är det enklare att hålla kontakten med folk... :) Typ... Facebook, haha! (Tyvärr) :P

16 Sandra:

skriven

Godmorgon! Vad gör du?

Kram

17 Carro:

skriven

Sv: Jodå, min dag har varit bra. Din med?

Kommentera här: