Min julafton

Sådär ja
Nu kommer lite uppdatering från mej och min julafton. Som ni redan vet så hade vi uppesittarkväll dagen innan julafton med bingolott och lite romerska bågar :) Stefan vann ju en ny lott och jag fotade lite den kvällen - såklart.


Tusse






Max


Lily

Julafton
Hade först lite frukost med Stefans bror och vi bytte lite julklappar. Stefan fick en tröja av sin mamma och jag fick två krokar som jag ska ha i det nya badrummet :) Av oss fick Nilla (Stefans mamma) en hatthylla som hon länge velat ha. Åkte sedan hemåt till oss, där vi delade ut fler julklappar. Vi fick grejer till lägenheten, såsom lila handdukar, drag på lakan, presentkort på IKEA för sammanlagt 1400 kr, bestick och en väggljushållare och lite annat :)

Kalle Anka
Jag börjar faktiskt bli lite trött på det programmet. Fast det är en tradition och den vill jag inte bryta. Kollade ändå, men det har blivit lite tjatigt faktiskt. Vid sex tiden åkte vi vidare till hela tjocka släkten. Vi åt stort julbord och umgicks och sedan blev det lite spel som hette Med andra ord som är skitkul. Lite mer julklappsutdelning och sedan vår 50 krs-present då jag fick en pläd och en chokladtomte, medan i Stefans paket fanns det en ljuslykta. Efter detta blev det gröt och även marängsviss.


Mina fina muggar jag hade beställt av mammas kusin, hon har målat dem själva :)


Julklappsutdelningen hemma










Julklapparna som skulle med till släkten


Denna fick jag av Stefan, smörgåsgrill :)


Syster och kusin Emma


Honey!


Kärleksparet Adam och kusin Johanna :)










Söte Ville!




Min julklapp till Stefan bland annat, fint va?!
1 Loviisa:

skriven

Söt tavla på den sista bilden!! :D

2 emilia:

skriven

svar: idag är allt bra :) självdå?



gud vilken fin tavla, julklappen till stefan. :)

3 Malin:

skriven

gu va mysig & trevlig jul du verka ha hft det :) kramar

4 Ellen:

skriven

Ser ut som en mysig julafton!

5 Veronica:

skriven

Jätte fin julklapp till karln din :D

6 Leia ♥:

skriven

Verkar som att du hade en mysig julafton, & fina bilder!

7 Liinda:

skriven

Heeej!!

Gud vilken tavla.

Vem har gjort den? han en sambo som fyller år snart och hade gärna velat sno din ide med tavlan!! :D

8 Sabrina:

skriven

Gillar julklappen till din kille :>



SV;

Jaa dem är sötisar :> vad är det för hundar du har då? :)



Hahah , tycker den är rätt fräck faktiskt. Den funkar till det mesta, sen behöver man aldrig vara rädd o tappa bort den :'D



Tack! DEtsamma :D

9 kajsa:

skriven

Vilken mysig julafton du såg ut att ha :)

Fina bilder!

Idag är allt bara bra med mig, allt bra med dig?

kram

Kommentera här: