Frisk?

Igår mådde jag mycket bättre
Stefan med, men han sov hela dagen eftersom han hade lite feber. Min mage körde bara med mej, men ingen av oss spydde på hela dagen, vilket är väldigt skönt. Så förhoppningsvis åker vi hem imon. Ska bli skönt faktiskt. Det jag saknar mest är att ha ett eget rum och även att få träffa valparna. Detta är den sista veckan innan de ska säljas.

Sitter här i lägenheten ensam
Fredde kom och de körde iväg. Nilla hade redan åkt till mormor Majs lägenhet, eftersom de ska städa ur den. Alla möblerna är borta, men det är bara att städa och då slänga en massa grejer. Så jag valde att stanna hemma. Fräschade upp mej, efter dessa dagar av att vara sjuk. Inte alls kul. Får nu ta tag i en del bloggdesigners.

Annars har jag ingenting att tillägga
Såg att Hilary Duff har förlovat sej med sin kille, så grattis till henne :)
Gör som jag, ifall du inte vill vara en känd bloggerska utan bara blogga och få lite extra för det: KLICKA HÄR.

1 Carro:

skriven

Sv: Okej.

2 Charlotta:

skriven

Fy jag hatar all snö. Tycker vi fått mer än tillräckligt! Jo jag tyckte det var rätt okej, hejade på alcazar. Vad tyckte du då?



Kram

3 linn:

skriven

okej (: bara bra sj?

4 Frida:

skriven

Jo, skönt med lite jobb och även pengar. Fick jobba längre än 10.00 idag iaf, till halv ett istället =)så 6.00 till 12.30 det är iaf lite pengar =) kram

5 Elin:

skriven

Just nu sitter jag på jobbet, ser fram emot att få komma hem! Gör du själv?

6 - Alexandra!:

skriven

sv: Det var riktigt gott. :)



Skönt att du inte spytt något mer!



Oh okej, då är det inte alls långt! En torsdag fyler dy på, det vet jag då jag har studentskiva onsdag den 28. ;D



Jag fyllde år den 21 januari. :)

7 Angelina:

skriven

Hilary är så fin :)

8 issa:

skriven

sv: seg på att svara, haha sorry :)

okej ja den va fin iaf men den du har nu är ju med fin, så man längtar till sommarn när man ser den :)

just nu gör jag inte så mycket, sitter och pluggar lite, självdå?



kram

9 Frida:

skriven

Ok :)

Inget kul när man ej har jobb, jag är baa vikarie men det är alltid något =)

10 Angelina:

skriven

just nu sitter jag i skolan och "arbetar" sj då??



Jag vet inte hur det blir med designen ^^ Har så mkt skolarbete att göra denna vecka oxå, så hinner inte tänka på annat.

11 - Alexandra!:

skriven

sv: Hihi japp, tack så mycket! ;D



Aj då, ja mensen kan ju påverka kroppen en hel del också. =/



Jag har precis klippt håret lite. Eftersom jag i stort sett aldrig klipper det och det är ganska långt och slitet så blir det efter ett tag olika långt i längderna så jag kortade ner den som var lite för lång. ;) Du då?

12 emmelist:

skriven

tack! jo jag bytte designer. eller höll fast vid min gamla kan man väl säga :P

13 Frida:

skriven

Golden är en bra hund =) Så himla fina =) Min är snart 3 år redan. tänk så tiden rullar iväg. Tyckte nyss han var en söt liten lurvig valp =)

Jo, är glad att man har jobb, men har bara kontraktet till april, men hoppas på förlängning, men man ska väl ej tro för mkt. men är iaf glad för det lilla nu iaf =) annars om dagarna gör man ej mkt, hemma och styr med det mesta, som städning,matlagning, ut med hunden m.m själv då?

14 Maria - livet i Milano ☆:

skriven

vad roligt att de har förlovat sig =)

15 Elin:

skriven

Jag är faktiskt väldigt glad att jag har ett jobb. Har jobbar på samma ställe sedan maj 08 och det är jag väldigt glad för att jag har!

16 Ewa:

skriven

Hej och detsamma.



Det e bra, hemma hos älsklingen.

Själv då?



Kram

17 m a j a n:

skriven

Sv: Tack, fast jag har tröttnat på min design. Din var jätte fin.

Jodå det är bara fint. Själv då?

18 molly♥:

skriven

sv: hej och tack detsamma !

jodå, det är helt okej med mig, hur är det själv ? :)

19 Sandra:

skriven

Sv: tackar..jo bara bra här, själv?

20 EmmaConstance:

skriven

Svar: Tack så jättemycket! :D

21 Angelica:

skriven

Sv; Hej & tack så mycket :) det är bara bra med mig, med dig då? Kram

22 ♥ novembersara - det lilla extra.:

skriven

SV: HEJ HEJ! Och tack! Joda, det är okej med mig. Hur är det med dig? Hur hittade du min blogg? :)

23 ♥ novembersara - det lilla extra.:

skriven

SV: OKej, jag är med sjuk ju, det suger =/

Okej, kul att du hamnade på min blogg :) du har en jättefin och enkel design måste jag säga. Gillar den!



Idag gör jag inte mkt :) du?

24 Sandra:

skriven

Jo OS är himla kul när det e svenskar som tävlar..=)

Ja gör inte mkt..du då?

25 nattieochvikkie:

skriven

hejsan! Tack så jätte mycket sötnos :).

Med oss är allt bara bra, hur är det själv?

kramkram<3

26 Elin:

skriven

Jag håller på med kundserivce :)

27 m a j a n:

skriven

Sv: Jag gör designer själv, bara det att jag inte har PS på denna datorn och min andra är trasig. Typiskt när man väl har inspiration ;)



Jag gör inte mkt alls. Väntar på att min son ska vakna typ. Du då?

28 Emmelist:

skriven

nej jag tror att hon slutat göra till andra. tur hon var så snäll och hjälpte mig :)

29 molly♥:

skriven

sv ajdå, krya på dig!

just nu gör jag inget sp, dusj? :)

30 fanni:

skriven

fin blogg du har! kolla gärna in min också! kramar fanni :)

31 Michael Jackson - Minnesblogg:

skriven

Å, va kul för Hilary Duff! :)

32 Anonym:

skriven

fin blogg:)

Kommentera här: