Hemåt det blir

Idag håller sej illamåendet i
Usch! Men jag har inte spytt som tur är! Men jag överlever väl! Annars händer det inte alls mkt idag. Ska äntligen åka hem till Smålandet :) Dock blev det lite problem med transportmedlets bränsle, men det ordnar sej förhoppninvis, stackars älskling!

puss
1 Jelene:

skriven

Sv: Hej! Tack så mycket :) Din är också fin.

2 - Alexandra!:

skriven

sv: Det syns inget specielt, var kanske 30 hårstrån som kortades ner. ;)



Förlovad - ja, gift - nej. Vi förlovade oss när vi var ganska unga och Alexander växer på hela tiden så de ringarna vi hade först blev för små för honom så vi bestämda oss för att köpa ett nytt par. Jag har nu både den första och den andra ringen, men Alexander har bara den andra. :)

3 FANNY:

skriven

Häärlig header :) ♥

4 Elin Zäta:

skriven

Sv: Usch det lät inte heller så kul. Jag mår faktiskt också bättre, tråkigt bara att gå till skolan imorgon igen, haha. Men hellre det än att vara sjuk.. :) Kramis!

5 hanna:

skriven

fin blogg

6 Maria - livet i Milano ☆:

skriven

jag ska skriva på min roman, du då? =)

7 paulina:

skriven

sv: hej det är bra, med dig då? :)

tack dsm!

8 jessica:

skriven

svar: Tack så mycket, snällt av dig. Jo tack allt är bra med mig, själv? :)

9 Henrik:

skriven

Hej!

Roligt inlägg på min sida.

Gissa vilken kändis som är äldst:)

Kommentera inlägget för att ge

din röst:) hihi



kram

10 Sandra:

skriven

ok hoppas resan går bra i detta väder..Ne det händer inte m ycket=/

11 Michael Jackson - Minnesblogg:

skriven

Svar: Ja, just nu lyssnar jag på musik och tar det bara lugnt. Själv? :)

12 fanni:

skriven

sv; tack! det är bara bra med mig, sj?

13 Elin Zäta:

skriven

Sv: Nej va träligt du.. Nej jobb finns de ju inge, far min blir arbetslös på torsdag han.. Jag gör inte så mkt,s ka lägga mig & läsa en bok :) Dujdå? Kram

14 Ewa:

skriven

Svar: Ajdå, låter ju inge bra. Sjuk eller något annat? Varför arg? Om du vill berätta.



Mysigt :)



Just nu tar jag det lugnt och ska väl plugga men får bli ikväll när prinsessan sover.



Kram

15 ♥ novembersara - det lilla extra.:

skriven

SV: Resa hem? :) var är dudå? jag kollar lite på top model :)

16 Angelina:

skriven

sv: aa ^^ Eller så kanske jag testar mig fram själv ^^ venne :) Men gjorde du gratis??

17 emelie:

skriven

sv: tack så mkt för kommentaren (A) ...

med mig är de sisådär, är förkyld! :S

18 Frida:

skriven

Ok :) hehe. det vanliga helt enkelt om dagarna =) vad händer ikväll då? kram

19 M A R i E (Mandelström På Ärten):

skriven

Jobbigt att du inte mår så bra. Hoppas det går över.



Nu är jag hemma igen, burr och fy säger jag.

Kram!

20 Anonym:

skriven

:) Snart blir det mat, själv<3

Krya på sötnos <3

21 Linn-Lay:

skriven

Hej

kikade in igen och tänkte bara önska dig en trevlig kväll denna gången :D

22 Anna Johansson:

skriven

SV: Hej, de är bara bra tack. Lite förkyld dock, men inget allvarligt. Hur är det medd ig ? Tack för kommentaren, mysig header :)

23 Anna Johansson:

skriven

SV: Idag har jag städat lite hemma, träffat en kompis på en fika och bara tagit de lugnt. Min son har varit på dagis och sen hos sin pappa, så jag har varit barnledig idag. Vad har du själv hittat på ? :)

Kommentera här: