Lördag

Idag är det lördag
Vaknade vid nio som jag brukar numera. Gött. Vi gick upp, blev lite arga för att det verkar inte som att det blir nått till Göteborg idag. Jag som hade sett framemot att åka till IKEA och då Slottskogen och kanske köpt nått på Egg&Milk mitt absoluta favoritcafé/matställe.

Har fastnat för Danmarks vinnande bidrag till Eurovision
Det är en duett mellan Chanée och N´evergreen (om han nu heter så). Och faktiskt är det Tomas G:son som skrivit det bidraget, men Sverige ville inte ha det bidraget med i vår Melodifestival - synd! Hade nog vunnit! Dock tycker jag att deras framträdande skulle vatt mer kärlek i. Som att de verkligen är ett par. Kolla in nedan!

Ni vet kanske att jag älskar cupcakes
Den perfekta smaken på dem är såklart CHOKLAD! Mängder av choklad! Jag har alltid gjort chokladmuffins och sedan en chokladfrosting och strössel på. Mums! Jag ska någongång prova att göra vanliga muffins, kanske med citron eller vaniljsmak och då ha en jordgubbsfrosting på. Hade ju vatt toppen! När jag och tvillingsyrran fyller 20 har jag jättemånga idéer på hur jag ska ha det. När vi fyllde 19, gjorde jag en chokladtårta med hallongrejs emellan och med då jordgubb och chokladfrosting på. Mums! Men nu ska jag nog göra kanske en tårta som ser ut som 20, eftersom att det är mer speciellt när man fyller jämt, eller så gör jag massa olika cupcakes i dess olika former och smak!

 

1 ISABELLES FOTOBLOGG:

skriven

Jaha, vad roligt! Lycka till!

vad ska du göra efter det då? :)

2 Alexandra:

skriven

Sv: ja ush vi har sjukt mycket snö och det tycks ju aldrig sluta heller...krockade med bilen igår pga den här jäkla skitsnön..längtar till våren!



Idag kommer min pojkväns syskon hit på middag vad ska du göra idag?

3 Frida:

skriven

Hehe jo de gör jag också men de går fortare att skriva dom svenska titlarna.. min urkassa engelska sörru =D

Just nu håller jag på att göra mig i ordning för vi ska ha kalas här hemma, baka tårta och blåsa upp ballonger hehe.. Gör du då? =)

4 Sandra:

skriven

Härligt!

Idag blir det nog till att vara hemma. Har så mtcket snö här i gbg så man kan knappt komma utanfär dörren. Vad ska du hitta på?

Kram

5 patricia:

skriven

tack så mycket:D

vad glad jag blir :D

jodå fint:D sj?

6 Fern:

skriven

sv:tack, jag mår bra! själv?? :)

7 Tilly:

skriven

haha ja jag vet. riktigt god var den faktiskt :D

jo allt är bara bra. själv då?

8 Fern:

skriven

sv:inget speciellt ^^ sj?

9 Sandra:

skriven

Ja det var nog väldigt bra att du inte gjorde det. Men har ni inte en massa snö där du bor oxå?

Jag får nog vara hemma själv ikväll är jag rädd.

Blir nog melodifestivalen :)

10 Angelina:

skriven

mys:D



Ja tog de lungt :) mkt snö?:P

11 Elin:

skriven

Tack så mycket! Detsamma!

12 jenny:

skriven

SV; Ja :) Men min katt är familj, inte bara en katt :D Dom som har katter (där bland du) förstår ju de :D Dom som inte har djur tycker säkert att det låter knäppt, haha

13 anna:

skriven

sv: jag gör inte så mycket ligger i sängen och ser på lite serier, dudå? :)

14 VERITAS:

skriven

Tack så mkt :) Va glad ja blir!

Skönt att höra :)

Det är bara bra med mig med..

Vad har du för dig då? :)

15 ISABELLES FOTOBLOGG:

skriven

veckan;

måndag - fotbollsträning

tisdag - plugga/inget planerat

onsdag - plugga/inget planerat (piano lektion)

torsdag - plugga/inget planerat

fredag - fotbollsträning, sportlooooov!

lördag - ta det lugnt? ;)

söndag - PARTYYYYYYYY

nu när jag tänker efter har jag ju tid för att shoppa i veckan? :)))

hihiii hur ser din vecka ut?

16 linn:

skriven

hejsan :) jag skriver om min vardag och cheerleading bl.a. Om du är intresserad ta en titt!

( om inte behöver du inte kolla )

ha en bra lördagskväll! ♥

17 Elin:

skriven

Vad tyckte du om kvällens melodifestival? :D

18 Linn:

skriven

SV; good, nja inte mycket slappar å kollar på film, du då ?

19 M A R i E (Mandelström På Ärten):

skriven

Jag hade nog sett Melodifestivalen om jag varit hemma men istället blev det bio. =)

20 - Alexandra!:

skriven

Ja åh, chokladmuffins/cupcakes är lätt godast! :D



När ärdet du fyller år? :)

Kommentera här: