Fredagsintervju - Hannah

Idag blir de Hannahs tur att vara min fredagsintervju :)
OCH NU BEHÖVER JAG NYA TILL FREDAGSINTERVJUERNA. KOMMENTERA INLÄGGET SÅ KONTAKTA JAG ER!


Snabbfakta:
Namn: Hannah
Ålder: 19
Bor: Bollnäs
Civilstånd: I ett förhållande
Familj: Mamma, pappa, låtsasmamma, låtsaspappa, 3 småbröder, 1 styvbror, 2 hundar och 3 katter :)
Gör: Just nu fotograferar jag, och börjar vikariera på en förskola i augusti!

Varför började du blogga?
- Jag började blogga för ungefär 5 år sedan, jag har alltid tyckt om att skriva och jag antar det var därför jag började blogga då. Jag la aldrig upp bilder då heller utan skrev bara. Det var som min dagbok kan man säga.

Vad har du för syfte med din blogg?
-
Idag bloggar jag, fortfarande för att jag tycker om att skriva, men även för att jag ska ha någonstans att lägga upp alla bilder jag tar (som jag gör på min andra blogg: http://hannahsfoto.se). En annan anledning är för att min familj och släkt ska kunna veta vad jag gör om dagarna då mina föräldrar är skilda. Jag tycker också om att få "bekräftelse" på det jag gör :)

Vad har du för skönhetstips?
- Hm, egentligen finns det hur mycket som helst men ändå tycker jag att det bästa tipset är att man ska försöka låta bli att trixa så mycket. Jag har till exempel alltid haft bra kvalité på mitt hår för jag använder nästan aldrig några hårprodukter förutom hårspray som jag använder ibland. Jag tvättar håret 2-3 gånger i veckan och mitt hår är alltid lent och mjukt, och växer som ogräs ;) Jag har också alltid haft babylen hud just för att jag låter den vara. Får jag en finne rör jag den inte för jag vet att det bara bli värre. Låter man den vara försvinner den snabbare och lämnar inga spår efter sig :) Men kortfattat:

- Rengör ansiktet om du sminkar dig
- Drick mycket vatten
- Försök sova regelbundet

Vad gör en blogg till en bra blogg?
- Bra kvalité! Man ska lägga ner mycket tid på bloggen om den ska vara bra. Snygg design och genomtänkta inlägg som man varierar med både text och bilder.

Vilka bloggar läser du?
-
Jag följer ungefär 40 bloggar på bloglovin just nu, men om jag ska plocka ut några; Blondinbella, Ellinorak, Emelie Ohlsson, Elin Zollet, Ellen Axelsson, Maria Montazami och hennes dotter Sara Montazami, Stina-Lee. Ja många många fler!

Hur många läsare har du per dag?
- Det varierar från dag till dag. Ibland har jag 50, ibland 200. Men allt som oftast ligger jag på ungefär 70 om dagen.

Vilka är dina förebilder?
- Oj, den frågan var svår. Men om jag får fundera lite... min mamma som person. Emelie Ohlsson som fotograf och Melissa Horn som sångerska!

1 Charlotte:

skriven

Hej på dig!

Kikade in en sväng.



Hoppas du får en toppen dag!

2 Anja:

skriven

sv; jo det är bara bra i dag, lite tråkigt väder så jag funderar på att snygga till lägenheten, själv då? kram!

3 IDA:

skriven

sv: ska jobba, dudå? :)

Jag kan tänka mig att bli intervjuad!

kram

4 » P H O T O L E N S:

skriven

SVAR: Ja, härligt med regn också!

Det är fint idag, själv? :)

5 Beatrice:

skriven

ja du i dag ska jag till Akke tror jag sj då? :)

6 SANDRA:

skriven

Svar: Jodå allt är super duper :D Själv?

7 fia:

skriven

hihi okej:)

i helgen får jag hoppas att jag träffar min älskling:$

vad händer för dig ?:)

8 feea (felicia aulén)♥ ~ sprallig glad tjej med många vimlande hypoteser:

skriven

haha :) använder du bloglovin ?

I så fall , lust att lägga till varann? (:



alltid kul med nytt och fräscht att läsa! :)



detta säger jag för JAG vill ha nya saker ATT LÄSA :)

samtidigt som det glädjer mig om ni följer mig under tiden, eftersom jag varje dag är inne och uppdaterar bloglovin och läser det som läggs in , så blir jag en trogen läsare som slänger in kommentarer! :)



PopssR'

(om du inte är intresserad, eller gillar detta, så ignorera det bara, så ber jag om ursäkt att jag störde)

9 Erika:

skriven

sv: Ja förra helgen var bra. din med? :)

10 josefine:

skriven

söt du är :)



Tredje inlägget i kategorin SJÄLVKÄNSLA är nu uppe i bloggen! Vad tycker du? :)

11 :):

skriven

sv; jo då, det funkar, själv?

12 Micaela:

skriven

Sv; Varit iväg med pappa, sj då ? :)

13 Emma:

skriven

sv: jorå de är bra med mig sj?:)

14 ELIN:

skriven

svar;inget spec själv då?

15 - M a r i a ♥:

skriven

sv; guud vad fuskigt.. här är det omkring 20 grader varmt men ingen sol.

det är bra, själv:)?

16 Kicki:

skriven

Hoppas din helg kommer att bli mys :) sista dagen jag bloggar för nu.. Datorn kommer att packas ner snart och nästa gång jag bloggar så är man på en ny ort..



ha det så bra :)

17 :):

skriven

sv; okejjj

18 Frida:

skriven

Jag skulle kunna tänka mig att vara ditt intervjuoffer.



Jag jobbar själv som journalist och gör intervjuer väldigt ofta, men jag skulle älska att vara på "fel" sida, om vi ska kalla det så.

Hör gärna av dig!

19 Sandra:

skriven

Hej :) Bara bra tack! Oj fredagsintervjuer, vad spännande! KRAM

20 Matilda:

skriven

Jag vet inte vad jag ska kommentera men en fredagsintervjuv, varför inte haha :)

21 felicia ♥:

skriven

Jag är gärna med!

22 sarah:

skriven

Oh, jag älskar intervjuer :)



sv: Jag har precis mailat en tjej om design, men jag är fortfarande öppen för förslag :) Är du duktig på designer?

23 Carro:

skriven

Vore kul att bli intervjuad. :)

24 MODE MED MILNE:

skriven

SVAR: Då när man får lön har typ bara en 20-lapp, än sålänge. haha :D

Skönt och höra!



jag skulle jätte gärna vilja bli intervjuad. har velat det sedan jag såg att du höll på sådan här! :D roligt

25 Lena:

skriven

HEJ!

Jag vill mycket gärna vara med i en fredagsintervju! :D gihi

Kram

Kommentera här: