Fredagsintervju - Johanna

Jag lägger in fredagsintervjun idag, för jag vet inte riktigt om jag hinner imon :P Åker till Halmstad och ska handla med mamma innan dess. Så detta blir en sneak-peak ;)

Idag blir de Johannas tur!

Snabbfakta:
Namn: Johanna Elfride Öberg
Ålder: 19 år
Bor: Österskär
Civilstånd: Singelpingel!
Familj: En storasyster, mamma och pappa!
Gör: Har precis tagit studenten och nu jobbar jag!

Varför började du blogga?
- För att jag alltid har gillat att skriva! Det är även kul när man kan få respons på de man skriver! Det är roligt att man kan göra sin röst hörd på ett så enkelt sett som i en blogg. Har alltid varit intresserad av mode så tycker mycket om att skriva om det!

Vad har du för syfte med din blogg?
- Egentligen inget syfte! Bloggar bara för att det är kul och som sagt att jag älskar att skriva.

Vad har du för skönhetstips?

- För mig så är håret jätte viktigt! har skrivit väldigt mycket om hårtips på min blogg under kategorin "Tips".

Vad gör en blogg till en bra blogg?
- Mycket bilder tycker jag är jätte viktigt! Det är bilden som gör att jag läser texten. Och mycket variation i text så att man inte skriver om samma sak jämt!

Vilka bloggar läser du?
- Jag läser faktiskt inte så många bloggar. Brukar mest kolla in Angelica Blicks blogg! Sen tycker jag om att snabbt titta in lite olika bloggar för inspiration.

Hur många läsare har du per dag?
- Det är jätte olika! vissa dagar mer, vissa dagar mindre. Beror på hur mycket tid jag själv lägger ner på bloggen. Det är olika i olika perioder.

Vilka är dina förebilder?
- Kate Winslet! Tycker hon är en otroligt vacker och verkar väldigt jordnära. Tycker om människor som inte är rädda för att vara sig själva och köra på!

 

1 Plutten:

skriven

Trevligt inslag i bloggen det här med fredagsintervju:)



Svar; Är just hemkommen från arbetet. Ska sätta igång o städa o färga håret nu:P



Snällt av dej, man kan rösta varje dag!:)

2 sandra:

skriven

fin blogg! ;d

3 Elin:

skriven

Hej Jennie, jag har skrivit ett inlägg om dig på min blogg även skickat referensen om du inte sett ;D Kram!

4 amanda':

skriven

sv: hej vännen !

super bra, själv då? :)

kram

5 Julia:

skriven

riktigt nice blogg!!((:

6 Hedvig:

skriven

Ja det var riktigt kul:D Jag var på ett ställe som heter Kalabrien, ligger i södra delen av Italien:D Ja tack, de hade jag verkligen:)



Annars tar jag för de mesta lugnt och njuter av sommarlovet:D Själv då?;)

Kram

7 Jessie James:

skriven

Yeas bara bra med mig!

8 ANGELICA:

skriven

sv ah jag mår bra :) du då?

9 Sofia:

skriven

sv: jag ska bada och sola, det är ju underbart väder!

10 MODE MED MILNE:

skriven

SVAR: Okej. Ja det är typ tropisk värme här nu. Bara på förmiddagen liksom! haha :D så skönt. Det kom en regnskur härromdagen det va behövligt. Annars då? Allt är fint? :D

11 Maja:

skriven

jag vaknade nyss, ska bort och jobba snart!

Dudå?

12 Anonym:

skriven

ja du kanske kan lägga upp receptet på¨muffinsarna av mig så jag kan ta och prova på dem.:)



13 Mia Olsen - ätstörd {& påväg ur det}:

skriven

Sv: jotack det är bara bra! :)

Hur är det själv?

14 julia =):

skriven

jo det är fint, själv? =)

jag ska klippa mig nu om en stund, sen ska jag till stranden och grilla med några kompisar! :D

vad gör du idag då? :D

15 josefine:

skriven

välkommen att kika in i min blogg :)

16 Linda:

skriven

sv: blir bio :) sjd?

17 alexandra:

skriven

sv; inte så mycket, ska ta det lungt i solen hela dagen, själv? :)



dessutom har jag en fråga i bloggen om vilken som är din favorit låt svara gärna på den :)

Kommentera här: