Grattis till min mamma

Idag fyller min mamma år :)
De blev att vi firade med middag hemma hos syster. Har bild, men orkar inte ladda upp. Men hon fick massage, presentkort hos moster i hennes blomsteraffär och även en bingolott till imon. Av pappa fick hon en parfym av Celine Dion och en lampa. Hon skulle visst få nått mer, men de vet jag inget om.

1 anesa:

skriven

sv; allt är väl bra, hehe (:

kram.

2 Julia:

skriven

sv; bara bra med mig :)

själv då? :P

3 MODE MED MILNE:

skriven

SVAR: Okej, ja det är lugnt! :D Men du kan väll höra av dig när du kan? :) hade tänkt ha designen i svart, vitt, rött ungefär som jag har nu. Fast fräshare & nyare! Kram. :D

4 johanna:

skriven

ja tack helt underbart !

vad har du gjort i sommar?

5 sally:

skriven

grattis! :)



du, skulle du kunna hjälpa mig med hur man lägger upp en bild som bakgrund? :)

6 Julia:

skriven

sv: va bra :D



Nja den har väl inte så bra som den kan bli, men den har inte varit riktigt dålig heller :P

durå? :)

7 janine:

skriven

:))

Arrå, vädret har ju inte varit det bästa men helgen har funkat väldigt bra ändå :D Hur har helgen varit för dig??:)



/Janine

8 sally:

skriven

svar: Okej, tack i alla fall ! :)

allt är bara bra, själv också?

kramisar!

9 Julia:

skriven

sv; vad härligt :D

mina planer är att börja träna igen, komma iform, fast det kanske är liite försent nu när sommaren snart är förbi :P



har du några planer då? :)

10 EEMMAAH:

skriven

Härligt o höra!

Jodå det har jag, har du?:D

11 nicole:

skriven

sv: fint här med :)



vad har du för dig då?

12 dani:

skriven

sån fin blogg du har=)

13 ELIN:

skriven

svar;nä jag har ingen fråga

14 Anonym:

skriven

aa ^^ min helg har varit bra, din med ? :)

15 lisa:

skriven

härligt! :) jodå den dög ialf! ;) din helg då?

kram

Kommentera här: