Svaren på frågestunden - del 1

Eftersom de blev en hel del frågor, väljer jag att ta en del idag och en del imorgon. Och tack för alla som deltog :)
En del frågade samma fråga som en del andra, så en del får dela på den frågan.

S frågar:
Vad tycker du en bra blogg ska innehålla? (:
- En bra blogg innehåller mestadels de saker som jag är intresserad av, såsom cupcakes, musik, film med mera. Sen ska bloggen ha en hel del bilder :)

Sofie frågar:
1. Hur kommer de sig att du började blogga?
2. Hur länge har du och din pojkvän varit tillsammans?
Kramis :)

- 1. Jag började nog blogga för att jag ville skriva av mej i början, nu har jag större intresse av de, då jag får mycket respons av de jag skriver.
2. Jag och Stefan har varit tillsammans i 2 år och 10 månader, den 10 september i år har vi varit tillsammans i 3 år :)

Lina frågar:
Vad vill du jobba med?
- Jag vill jobba med de administrativa, författare eller journalist. Jag vill också ha eget, såsom en tidning, café eller ett hotell :)

Frida frågar:
1. Vad är det bästa du vet?
2. Hur gammal är du?
- 1. Såklart är de min pojkvän som är de bästa jag vet ;) samtidigt som de inkluderar musik/sång och att skriva romaner.
2. Jag är 20 år gammal, fyller år den 29 april.

Cecilia och Linda frågar:
Hur länge har du bloggat?

- Jag har bloggat sen augusti 2008 - så nästa månad fyller bloggen 2 år :)

Fröken M, Pjumas och Sara frågar:
Hur träffades du och din pojkvän?
- Denna historien är alltid lika rolig att berätta. Jag hade haft en svår tid med dödsfall av min mormor och jag hade haft gallsten och allt. Så i juli hade jag totalt slutat tro på kärleken. Så plötsligt var de någon som skrev till mej på LunarStorm, ja, nu har jag ju inte den kvar (den finns men är inte inne på den) och så började vi snacka där. Efter en månad träffades vi, men de var inte kärlek vid första ögonkastet. Men de fick ta oss fyra träffar ungfär innan de blev VI.

Tatiana frågar:
1. Hur lång är du?
2. Cola lr Fanta?

- 1. Jag är 1,74 m lång :)
2. Jag väljer båda, för när jag väl är törstig kan jag dricka vad som :)

Emma frågar:
Vad tycker du om din blogg? Vad tycker du fattas (om det nu gör det?)
- Jag gillar din design och dina teckensnitt. Och jag gillar att du har både bild och text. Bloggen är absolut inte tråkig! Gillar bilderna du tar också :) Egentligen finns de inget som fattas, du skriver för din egen skulle och inte för läsarnas :)

Claudia frågar:
1. Vad är roligast med att blogga?
2. Har du någonsin fått en dålig kommentar och hur reagerade du?
- 1. Roligast är nog att jag får respons av er läsare. Och att detta är mitt område, att jag får skriva vad jag vill och så. Sen då att jag får gulliga kommentarer :)
2. Ja, jag har fått mer eller mindre dåliga kommentarer. Om de är anonyma, bryr jag mej inte. För uppenbarligen står de inte för åsikterna de skriver, sen om de inte är anonyma, står jag till svars vad de än handlar om. Visst är de tråkigt om man får elaka kommentarer, men alla har sin åsikt också. Jag skulle dock aldrig kommentera en elak kommentar, den kan få stanna i mitt huvud istället :)

Susanne frågar:
Vad är ditt favorit godis?

- Hm. När jag väl äter godis, blir de nog choklad. Favoriten är ju Marabous alla olika smaker.

Gisela frågar:
Hur gör man så att man får så det står som där uppe typ: jag gör bloggdesigners och där man skickar kommentaren att det står typ som på din rock n roll och så haha?

- Jag har valt att inte berätta om hur jag skapar mina designers, då jag får ofta sådana frågor. Men designadinblogg.se är ju alltid bra att ha ;)

Johanna frågar:
Har du funderat på att börja plugga på högskola/universitet? Till vad i så fall?
- Högskola/universitet skulle aldrig falla mej in. Har hört många åsikter om detta och en del tycker att de är alldeles för mkt läxor och de vill jag inte vara med om. Men jag ska faktiskt läsa nu i augusti, fast detta är på vuxenutbildningen i stan. Då blir de som undersköterska.

Maria frågar:
1. Vad är din dröm? :) (Tror du att du kommer lyckas?)
2. Vem är din idol?
3. Vilka är det som får dig att fortsätta kämpa i svåra tider? :)
- 1. Min dröm är nog att bara leva väl. Och att jag ska fortsätta mitt skrivande. Jag vill också, innan jag dör, att jag ska få se späckhuggare på nära håll. Detta tror jag absolut ska hända, men när vet jag inte.
2. Jag har alltid gillat Kelly Clarkson, hon är lite av min förebild.
3. De är nog framförallt Stefan. När jag mår dåligt finns han alltid där. Sen är de mina vänner, såsom Nicco.

Kittyland frågar:
Skulle du våga hoppa bungyjump?
- Aldrig i livet! Jag har höjdskräck, så nej tack!

Emma frågar:
1. Om du bara hade en dag kvar att leva, vad skulle du göra då?
2. Om du fick resa vart du ville, vart skulle de bli då?
- 1. Jadu, då skulle jag nog förverkliga mina drömmar, såsom att se späckhuggare. Bara njuta av dagen med en massa äventyr.
2. De skulle bli USA, skulle vilja till Los Angeles.


Fler frågor kommer imon

1 Marika:

skriven

Sv: Det är bra:) Själv?

2 LOWA - En musikblogg:

skriven

Sv: det är bara bra med mig :)

vad ska du göra idag då? :)

3 LOWA - En musikblogg:

skriven

Sv: det är bara bra med mig :)

vad ska du göra idag då? :)

4 tilda:

skriven

Hej (: du får jätte gärna hjälpa mig med min blogg design! :D

5 Lisa:

skriven

så kul:D

6 marika:

skriven

Jag gör inte så mkt:-)

7 marika:

skriven

Jag gör inte så mkt:-)

8 marika:

skriven

Jag gör inte så mkt:-)

9 Moa:

skriven

varsego, allt är bra med mig idag! :-)

10 Inaa:

skriven

sv; inte så mycket, ska titta på film och lyssna på musik, Äckligt varmt ute, så orkar inte gå ut :P

11 b:

skriven

12 Beccaamanda:

skriven

Hej hej:D

vad ska du göra idag då?

13 Julia:

skriven

sv; ingenting, sjdå? :)

14 Erika:

skriven

sv: Idag har jag inte gjort något typ. sjd? ;P

15 linnea:

skriven

hejhopp!

bara bra med mig hur är det själv?

16 josefine:

skriven

Hej!

Nu har de tio finalisterna i veckans blogg avgjorts! Vänligen att kika in och rösta :)

17 Mysan:

skriven

sv: Jo det är fin fint.. Hur är det själv? Har du varit på konserten redan ?



kram

18 josefine:

skriven

Åh, gillar du dom? :D

19 Marika:

skriven

Sv: Jag gör inte mkt:) Själv?

20 Baby-S:

skriven

sv: dt är bra här med :D!

21 janine:

skriven

jamen självkalrt !:) hihi

får se om svaret dyker upp sen (:

härligt att det är bra !

idag har jag gjort några små fynd & sen har ja varit hund/kattvakt. vad gör du idag?



Puss&Kram

22 nicole:

skriven

sv: ska på tjejkväll .dudå? :)



/Shoppaholly

23 Leia ♥:

skriven

Hej hej!

Hur är det med dig?? :)

24 Mikaela:

skriven

Hehe okej :)

Inte mycket, själv?

25 Virginia:

skriven

sv: Va kul att se The ark! ^^



Jag jobbar som bagare ^^

26 elin:

skriven

SV: sorry för ett sent svar!



Idag har jag tränat och varit med min pojkvän :) jo min helg var grym :)

27 clara:

skriven

sv; har varit på stranden - som det stod i inlägget!

dusjälv då?

28 Linnéa Isabelle Photo:

skriven

Ja, jag tittade lite :)

29 Jessi Fox:

skriven

haha jag skulle lätt våga hoppa bungy!

30 SIEL:

skriven

haha yes, :D vill du hjälpa mig med en sak.. ändra färg på mina länkar jag skriver ut i inläggen? :D

31 E - The blog of hiphop & r'n'b:

skriven

Vad kul :D

nej har badat och solat och sånt hela dagen :)

händer imorgon? :D

32 Amanda:

skriven

Okej.

Inget :)

Idag har jag varit och shoppat med en kompis. Snart ska jag väl och kolla på film tror jag :) De skulle vara mysigt när det börjar bli mörkt här :D

Ha de bra ! :) btw, du har super fin blogg.:D

33 Fotograf Emelie Ringblom:

skriven

sv: det är bra! själv?:)

34 L:

skriven

Ja det är väl så :)



Tyvärr kommer det bli en bloggpaus ifrån imorgon till söndag eventuellt måndag. Jag ska nämligen tävla och prioriterar inte bloggen då.Men kör en frågestund så länge jag är borta, så fråga på! Hoppas ni förstår! Kram

35 sara,:

skriven

anmäl dig till veckans blogg! :D

36 Agnes:

skriven

Okej vad bra!

Jag har badat med några kompisar :)

Vad har du själv gjort? :D

37 ALMA - Foto och kreativitet ♥:

skriven

sv; tack , det är bra :)

38 jennifer:

skriven

Det är jättebra med mig! Vad kul att du kika in i min blogg, det värmer. Ha det så bra! :)

39 MOA:

skriven

sv: HEJ! Allt är bara bra med mig! Nu är jag äntligen back on track och nu i veckan visar jag bilder från min resa (göteborg, danmarks tivoli och stockholm!) kika gärna in då :D kram

40 LOWA - En musikblogg:

skriven

Hej! Hur är det idag? :)

41 a.nniie ♥:

skriven

det r bra medm ig, hur är det själv`??

rösta igen på min skodesign <3

http://nelly.com/designyourshoe/Default.asp?obj=68XT6pa6kXgzZ5ICriPaLMyW44Q7h0Lc5htzKKssfOi4Gq6xOKOZ#shoeGallery

42 Paulina:

skriven

Kul att kolla svaren på frågestunden :)

Vad ska du hitta på för skoj idag då?



Kram

43 Josse ♥:

skriven

Svar; Allt är bra här, själv ? :)

44 Beatrice Jakobsson [foto]:

skriven

sv. okej :D

45 - Alexandra!:

skriven

Marabous chokladkakor sitter ALDRIG fel. ;D

46 johanna:

skriven

allt bra?

Kommentera här: