Till Karlskrona



Nu är vi på väg
Ska till Karlskrona en runda. Ska se om jag hittar något snyggt på Lindex. Ibland vill man ha nya kläder. Gjorde fransk manikyr på mina naglar igår med... Blev väl sådär. Ska väl helst gå till en riktig nagelsalong och fixa de. Men hur mycket kan sådant kosta?
1 Anonym:

skriven

åh vad härligt med sol, här är det molnigt o det ska kanske regna idag :/ men jag ska till gröna lund med familjen :) sj då ? :)

2 Cornelia:

skriven

hejsan! :) jo jag njuter av solen ! gör du?

3 patricia:

skriven

De kosstar inte så mkt faktiskt , o går du till en som är ny får du ju det ännu billigare =) Kan du inte lägga upp bild på dina naglar?=)

4 Moa:

skriven

alla har ju sol utan jag :/

det är bara bra med mig :)

sj då??

5 Julia:

skriven

sv: det låter härligt! ha en bra dag då :D

6 janine:

skriven

Åh va roligt, shoppa du mkt i ullared ?:)

jag har egentligen inga speciella planer inför veckan,

men jag har tänkt att söka jobb iallafall.



/Janine

7 ida:

skriven

sv: Hejsan! :) Jodå de är bra, har dock inte mkt sol, men den tittar fram ibland! Hur har du det själv? kramis

8 Anonym:

skriven

ingen sol här tyvärr haha sj? :)

9 lisa:

skriven

omg ;o skiner den hos dig?!?!? här är det hur kallt som helst och blåser och regnar, usch :( jag ska inte göra mycke, ska till pappa oså :)



kram!

10 Amanda - Annasdotter:

skriven

hejhej :) nja, det är inte särskilt soligt här. haha :)

själv?

11 Agnes :)<3:

skriven

Sv: Nej, ingen sol här :(

12 Anna:

skriven

Hej! Jo allt är bra med mig, dock njuter jag inte utav solen, här i Målilla är de ingen sol. Har däremot slutat regna helt nu. :D

13 Jennifer M.F:

skriven

helgen har varit riktigt bra! Din då? :)

Kram

14 Nicole:

skriven

sv: nja inge vidare väder , hos dig då?



/Shoppaholly

15 Anja:

skriven

jag tror att det kan röra sig kring 200-300 så det är bättre att öva själv så man slipper betala för det :)

16 » P H O T O L E N S:

skriven

SVAR: Det är toppen, själv? :)

17 kki:

skriven

sv: hejhej :D

Nja.. sol är det väl inte men njuter av vädret det gör jag endå;)

Hur är det med dig själv då?:)

kram

18 felicia:

skriven

sv: hejhej !

nej ingen sol här tyvärr, sj då ?

KRAM

19 mikkaelo:

skriven

sv; Jodå, allting är fint! :D själv?



Franskmanikyr kostar nog 300-600 kronor på en salong :)

20 Agnes:

skriven

sv: hejhej!

allt är bra, njuter av solen gör jag inte, det regnar lite då och då ;) haha hur är det med dig själv?

kram!

21 sally:

skriven

sv: vad bra :) Jag har vatt och badat, solat och nu ikvääll kommer min pojkvän hit :)

själv då?

kram!

22 Sabine:

skriven

ska du bara måla så är det nog inte så dyrt.

här i sthlm tar dom väl 200-300 för det.

material är däremot dyrare :/

23 Gina:

skriven

Hej!

Jo med mig är det bra ,själv? Här är det ingen sol,bara 15 grader ute. Usch! :D

24 lovisa:

skriven

okej (: göra i veckan?

25 MYMiC:

skriven

Hej du! det är asbra med mig, är finalist i en tävling =)

Hur är det med dig?



Kramo

26 Kimberly:

skriven

fin blogg :D gjort den sj?

händer idag förresten? :)

27 Luucy:

skriven

Sv: Jo vi har haft sol hela dagen :D Förutom nu, nu har tyvärr molnen smygit sig på :(

28 Tove:

skriven

Sv: Okej najs:) Tack! Vet inte:)

29 fia:

skriven

Hej! allt är fint, kom precis hem ifrån pojkvännen och väntar på en polare nu :) Hur är allting själv? =)

30 linnea:

skriven

sv: Jo det är bara bra idag, hur är det själv ? :) idag är det faktiskt sol fast inte så varmt :/

31 Ida:

skriven

Hej!



Jag har faktiskt inte haft så mycket sol nu på eftermiddagen men självklart skulle det va fint när jag jobbade! Haha, känns lite surt...



Men hur är det i Karlskrona med väderleken? :)

32 juliaa:

skriven

sv: nej jag njuter inte av solen :( gör du?:)

33 emiliaendroh.:

skriven

Svaren från frågestunden är uppe. :)

34 Naliita:

skriven

Hejsan & grattis du är vinnaren i min tävling om Delicious parfym :)

Du kan ju mejla mig om din adress så skickar jag parfymen när jag har kommit hem någon gång under nästa vecka.

[email protected]

35 EEMMAAH:

skriven

Okej härligt! Här är det molningt och har regnat lite.. Har varit på stan o så, själv då?:D

36 ELIN:

skriven

svar;Jag frågade ingenting? jo det är bra själv?

37 Emelie:

skriven

Jag har varit och shoppat idag så inte hunnit njuta av solen. Har varit grått här förresten ;P

Kommentera här: