Måndag

Idag tror jag de kommer bli en långtråkig dag
Jag ska laga maten till alla som kommer hem vid fyra, fem tiden. Sen ska jag gå ut till kattungarna som nu går in på sin nioende vecka. Snart ska man ordna med allt som har med försäljning att göra. Avmaskning bland annat. Ska förbereda lite med annonsen med som ska ut på blocket. Där kan man verkligen sälja katter! Har sålt alla våra kullar därigenom och de har hört av sej efter kanske en halv timme, timme.

1 elma:

skriven

jaha vad mysigt! Men det låter ju som en bra helg :)

mja: ungefär 60 mil. Han jobbar i malmö och jag befinner mig i kungsör som är en liten hålla ungeför 1 timme från stockholm :) kram

2 Julia:

skriven

sv; åh va mycket roligt du har planerat!

3 E m e l i e | Mode och vardag:

skriven

sv: ja jag är jätte glad att jag har ett jobb! Trivs superbra. Har jobbat där i över två år. Enda jag tyckte va tråkigt är att jag jobba kväll hela sommaren och varje helg. Men jag tar ju de ja får :)



Va kul! Massa skoj du ska göra då :D Du får ha roligt åt mig med :M

4 Rebecca:

skriven

sv: Jag flyttar nog till Uppsala :)



Okej, vad mysigt det låter!

5 Johanna The Dreamer:

skriven

(sv) ja den har varit kanon och jätte rolig :D din då?



Kram!

6 E M M A:

skriven

sv: okej, hur mår du då? :P

7 Josefina:

skriven

sv : Ska hämta barnen på dagis och ha lite kalas för dem :) själv ?

8 sofia:

skriven

oj förlåt att jag svarar lite segt..

Men nu i helgen har jag faktiskt ingen aning om avd som händer, ska du göra någon roligt ?:)kram

9 Leia ♥:

skriven

Ja, precis :P



Idag blir det nog rätt lugnt skulle jag tro.

Vad ska du göra då??

10 MyzaaN:

skriven

haha ja såna dagar är interoliga får hoppas du kommer på något att göra ;D kram

11 MODE MED MILNE:

skriven

SVAR: Okej. För varje gång jag är inne så är du inte inne :P



Skulle du kunna göra allt utom min header? :P eller så liksom :D

12 therese:

skriven

sv: Nää nu händer det väl inte så mycket. Jag började jobba min första arbetsdag idag. Händer hos dig då? :)

13 maria♥:

skriven

sv; tack:)



skönt!:) är allt bra idag då?

14 - Alexandra!:

skriven

sv: Härligt att ha haft ett band med sig sen den började! Då får man en sån speciellt koppling till det. :)



Ja men verkligen hellre någon tid än ingen tid alls!



Usch, så obehagligt alltså! Man får såna obehagliga känslor i kroppen när man tänker på att där har skett en tragisk olycka. =/

15 Nathalie:

skriven

det är min matdag idag också! vad ska du laga?:)

16 d:

skriven

allt bra med dig idag sötnos?:)

17 Emilia:

skriven

sv: var sista dagen på jobbet så nu ska ja ut och gå meed en kompis och sen blir de film ikväll. själv?

18 Anonym:

skriven

det är bra med mig:) vädret är guld!:D

19 elin hallman:

skriven

sv: Vad kul!

Jag ska fortsätta på mitt helgjobb, på ett motell/restaurang typ, där jag står i disken haha ;)

20 E m e l i e | Mode och vardag:

skriven

sv: jag jobbar på Coop extra :) Trivs verkligen jätte bra, för vi har bara en coop här och det är jätte många i min ålder som jobbar där och som man känner:) Så har verkligen haft tur. Men nu gäller det ju att söka fast jobb även om man vill eller inte. Har kommit in mycket fler jobb nu än det va innan i alla fall, så det är ju bra :)

21 Anonym:

skriven

sitter och har tråkigt hehe, ska snart färga mammas hår:D vad göru?:)

22 - Alexandra!:

skriven

sv: Det var till ovanlighetens skull mamma som kom med idén att köpa såpbubblor. ;P



Nej Facebook har jag inte skaffat mig än, håller mig till bloggen än så länge. :)

23 E M M A:

skriven

sv: Så bra, jo med mig är det bra :P

haft en bra måndag? :)

24 Linda:

skriven

men gud vad roligt :) Har du fått nå svar?



med mig är de bara fint :) Ledig en vecka nu så jag klagar inte...själv då?

25 Erika ♥:

skriven

sv: Tjoho :) njä, jag kommer inte kunna fara på P&L som jag längtat efter i ca 1 år. Men annars är det bra :) sj ?

26 Cassandra Olsson:

skriven

HallåHallå, Med mig är det faktiskt riktigt bra helt plötsligt :) hur är det själv?:)

27 Caroline:

skriven

SVAR: Det är bara bra!!

28 Anonym:

skriven

Hejj,

allt är bra :)

Kommentera här: