Kollar film

Bestämde mej för att titta film
Och det blev en film som gick på trean för lite sen med Heather Locklear i huvudrollen. Flirting with forty heter den. Handlar om Jackie som ska fylla 40, har delad vårdnad tillsammans med sin exman som blivit tillsammans med en 26 åring. På sin 40 årsdag får hon en resa till Hawaii från sin bästa vän. Hon får förhinder, så Jackie får åka dit ensam. Där träffar hon surfläraren Kyle som är 27 och de inleder ett förhållande.

Vad tycker ni om för stor ålderskillnad?
Jag tycker att huvudsaken är kärleken som man har till varandra.

1 micha:

skriven

skulle du kunna fixa design ? :)

2 Elin:

skriven

Sv; Tar det bara lugnt hemma. Ska strax iväg för lite ärenden och få lite frisk luft =) haha, kan nog behövas.

Vad gör du själv?

3 RICHI ♥:

skriven

sv; skulle precis kolla på film.. men den var inte bra.

Den filmen du skrivit om - går den på tv?:)

4 micha:

skriven

okej :)

5 ylva blomgren // - en fotoblogg -:

skriven

sv: Förkylningar suger! :o



Har nyss varit ute och fotat snödroppar och sånt! :)

6 Frida [hobbyfotograf]:

skriven

Svar: Härligt att höra.

Idag gör jag inte särskilt mycket. Bara tar det lugnt. :) Själv då? :D

7 Lexie:

skriven

som fotograf åt ett mäklarföretag :)

den verkar bra :)

8 Elin:

skriven

Okej. Usch det är så jobbigt att vara förkyld.

Idag ska jag iväg till BVC en sväng med dottern.

Själv då?

Kram

9 Maria - livet i Milano ☆:

skriven

mysigt med film =)

10 neli:

skriven

Hej tjejen :D ♥

Hihi tack desamma. Din blogg är jättsöt :D

Jo tack, det är bara bra med mig :) Hur är det själv? Hoppas bra :D

KRAM ♥

11 J U L I A ~ Min annorlunda värld:

skriven

Hejsan!:)

Kika gärna in på min blogg och lyssna på dom sommarlåtarna jag har valt ut. Släng gärna in en kommentar vilken låt som ger dig en sommarkänsla som sedan kommer upp på bloggen:)

ha en sjukt härlig dag.

kramar Julia :)

12 neli:

skriven

Ooh va tråkigt att du är förkyld :( Hoppas att den går bort snart! Dumma förkylning.

Idag gör jag inte så mycket, tänkte sätta mig och fortsätta mitt pluggande. Har en tenta som väntar på torsdag :/

Sen ska jag väl ta det lugnt senare mot kvällen. Du då? :)

KRAM ♥

13 Anahita:

skriven

sv: Va nej ja tkte det va ett sammanträffande bara:)<3 Jag älskar det så det va drf jag fråga & skrev haha:P

Kram

14 malin:

skriven

hej, tack & detsamma :) ba fint, själv? :)

15 jenna:

skriven

Gud vilken trevlig blogg;) Ska vi följa varandra via blogglovin? ;) puss jen

16 Em - Mamma till Malva, 090925.:

skriven

Jag tycker stor åldersskillnad är helt okej, så länge det inte handlar om en vuxen man/kvinna & en minderårig.



Haha, jag är kanske den enda i Sverige - men jag har faktiskt inte msn! Eller, har kanske jag har, men jag använder den inte i alla fall :p Däremot får du gärna maila mig - lämnar mailen i adressfältet här :)



17 Cecilia:

skriven

Sv: Hej, tack detsamma! :) Jodå, det är bara bra. Hur är det själv? :)

18 LINDAVIOLA!:

skriven

sv; haha :D.

19 jenna:

skriven

Du är tillalgd ;) Du får väl kika när de kommer upp. Ibland går det nog direkt ;) säg till när du lagt till mej? :P puss

20 neli:

skriven

Ja jag går på högskolan :) Trivs verkligen, men inte när man har så mycket att man inte hinner tänka haha. Helt galet! Men så är det. Bara att acceptera.



Oooh va sött med valpar :D Hur många har du? :) Hihi.

Till påsk ska jag hem till min mamma och pappa, eftersom jag inte bor hemma, så jag ska fira påsk med dem :) Min mamma fyller år också så det blir nog mysigt hihi. Va ska du göra då?

KRAM söt ♥

21 Elvira Eriksson:

skriven

Svar: ska vila ryggen! Du då?:)

22 Anahita:

skriven

Sv: gjorde det nyss;) super fin header..:D<3

Kraam

23 Elvira Eriksson:

skriven

Svar: ska dejta påskharen haha!;) själv?:)

24 Em - Mamma till Malva, 090925.:

skriven

Jag vet faktiskt inte riktigt, hade msn när jag var yngre, men det bara strulade & laggade hela tiden så jag orkade inte med det - & nu använder jag det helt enkelt bara inte. I'm an alien, haha ;)



Åh, tack, vad snällt, men jag sitter faktiskt & snickrar på en ny design just nu. Den jag har nu lade jag upp när jag inte hade tid att designa själv, men ville ha något nytt :)



25 neli:

skriven

Hehe ja då vet nog din kompis hur det är också haha. Usch! Va gör du då? Går du i skolan också eller jobbar du? :)



Ja, hundar är så söta :) Älskar dem ♥ Önskar mig en hihi. Måste skaffa en senare när jag har gått klart min utbildning, har jobb osv hihi...



Ooh, jag beklagar :( Men va kul med en sån tradition :D Jättemysigt ju! ♥ Ni kommer säkert få det jättetrevligt!



Nej, jag har tyvärr ingen msn :( Hehe. Inte ens facebook :P Håller mig till bloggen haha.

KRAM söt ♥

26 Jennie:

skriven

sv: Hejsan, ja allt är bra. Bara stressad. Ska åka iväg om ca 45 min och kom nyss hem så måste slänga i mig något att äta, STRESSIGT som vanligt :) Hur är det med dig?



Jag har sett filmen och tycker den är bra :) men jag är ju som jag så!

27 Sofie:Ds:

skriven

Bra film!

Svar: okej ojdå haha! har ju nt följt din blogg så super länge så trodde den handlade bara om dig haha! förlåt mig:$

Så kul med kalas! är det jobbigt att fylla år SAMMA DAG som sin syster? alltså får ni lika mycket eller hur brukar ni lägga upp det?(:

Har ju nt någon tvillingsyster så har ingen aning om hur det är:D ha en underbar dag.

Kommentera här: