Top Model 10

Jag kan inte få nog
I måndags började en helt ny säsong och den ska jag följa. På dagarna sitter jag och kollar repriser från föregående säsonger. Just nu på går säsong 10 på Tv3. Favoriten är Whitney för hon är skitsnygg enligt mej :)
Kollar ni på Top Model?

1 neli:

skriven

Va tråkigt :( Hoppas att du hittar något jobb snart gumman hihi. Lite svårt just nu, men det kommer säkert fåru se :)

Min bror är också arbetslös och han är 27 snart. Han har sökt sökt och sökt, men fortfarande ingenting. Och arbetsförmedlingen känns ju inte som någon direkt stor hjälp heller.



JA, jag vill också ha en mops haha :D Jag älskar dem :D Chiuahua är också sjukt söta, men dyra som fan!



KRAM söt ♥

2 isabella:

skriven

oj! omtänksamt att fråga hur det är när du inte känner mig! Det är bara bra tack, hur är det själv?

3 Ett Ja För Livet och en 10:årig mogen flicka.:

skriven

Ja, jag har ju redan sätt den där, den där var för 2 År sedan.

4 Anonym:

skriven

taack din var jätte fin<33

5 sarahlynea:

skriven

jaa, det är skitbra!!



sv: jo det är bara bra, och tack detsamma :D

6 mysecreti.:

skriven

SV: tack så mycket

Joda allt är bara bra :)



själv ?

7 Elin:

skriven

Sv; Ska till Dalarna med familjen och åka skidor och snowboard. Ska bli skoj! Vad ska du göra?

8 therese:

skriven

sv: Roligt att du är med! :D

Jag det är kul, men mycket att göra nu precis innan tryck. :) Det är bara bra idag med härligt vårväder! Hur har din dag varit då? :)

9 elin:

skriven

svar: har vart på stan , kolla min blogg;D

vad har du gjort idag då?:)

10 jossan:

skriven

sv: tack! :) Jag mår bara bra, är på bra humör för att solen skiner och påsklovet närmar sej! :)

11 anette:

skriven

sv: hej. det är bara bra :) hur är det själv? tack ska du ha!

12 moa♥:

skriven

då måste du ju stanna till vid steninge.det är otroligt fint där, vi hyr stuga där varje sommar och det har vi gjort sen jag var 3 :) Och om du inte heller har varit i tylösand(stavning) så måste du också åka ditt, det är mina tips. ha en bra tisdag !

kram / moa

13 malin:

skriven

okej, då får du krya på dig :)

14 Nalita:

skriven

Sv; jobbigt att vara förkyld. men annars lät de ju bra =) Jag gör inte så mkt ska städa, durå?

15 Frida [hobbyfotograf]:

skriven

Svar: Vad härligt att höra!



Jadu... Det blir att äta en massa gott, umgås med folk och även ta det lugnt mitt i allt. :-) själv då?

16 mysecreti.:

skriven

SV: jaha så tråkig



krya på dig :)

17 elin:

skriven

svar: ska väl va me kompisar och så självdå?:)

18 Anahita:

skriven

Aa:) Ja hejar typ på allison, men tkr inte de i top model 10 e så bra..:s<3

19 Angeliqa:

skriven

hej! ställ gärna en fråga i min blogg så blir jag glad =)

20 LINDEROTH:

skriven

Är sverige så efter? Elvan har väl gått på tv?



(Rösta gärna på min bikini i nellys bikinitävling! http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=kL6wBXvvChXZxVHRVroLsiCNKrSbF2XoCSaC#bikiniGallery)

21 Annemie:

skriven

Tack :)

Oh, det missade ju jag igår.. typsik! Får koll på repsien :)

22 LINDEROTH:

skriven

Läste allt det men misstolkade! :P Är säsong 13 med korta tjejer?



Jadå allt är bra, själv?

23 michelle:

skriven

Jag såg också den som började i måndags, om det var dem som var korta? ;)

Vet du hur ofta det kommer gå på tv?

24 Nea:

skriven

Jag har sett varje avsnitt som visats av Top Model 10. Jag gillar Top Model. Jag gillar bäst när de fotas :)

25 celine:

skriven

äntligen har den kommit! planer för påsken?

26 CArin:

skriven

jjajaj, jag kollar. Jag kan inte heller få nog!!!!! Älskar det. Så kul att se hur duktiga de blir!



Ha de guld

27 jenny:

skriven

jaaa det kollar jag på

28 Anahita:

skriven

sv: Haha okej:)<3

glad påsk!:<3

Kommentera här: