Händelserik dag

Uppe vid åtta
Gjorde mej iordning och sen skjutsade mamma mej till stan innan hon skulle jobba. Äntligen har jag pengar på mobilen också. Halv tio var de möte hos jobbcoachen. Hade intervjuteknik. Gick sedan till polisen, där jag skaffade nytt ID-kort, för mitt går ut den 30 maj. Fem år sedan som jag skaffade de nu. Så nu kommer jag ha ett leg och ett pass i ett och samma :)

Köpte lunch
Efter en runda på apoteket, köpte jag med lunch från thairestaurangen Tuan och gick till Stefan som satt i deras lilla loppis butik som de har på hans jobb. Lite av varje heter den. Åt lunch tillsammans och sen vid två, stängde han affären och då gick jag till bussen. Pappa hämtade mej vid slutstationen och äntligen hemma. Nu väntar jag på att mamma ska komma hem, då jag bad henne köpa med sej glass. Sugen som f-n.

Imon
Då är de student för kusin Emma i Olofström, hon ska ha öppet hus på lördag hos sej, då de imon skulle ha middag för hela skolan, så få dick vi inte komma. Får se om Stefan ska med, skulle vart roligt om han gjorde de, men de får han bestämma själv.

1 hannah:

skriven

hej sötnos :) det är bara bra med mig! =) hur är det själv? kram

2 Mischaa:

skriven

jo, det är bra. sj? :)

3 Jenan:

skriven

sv: hejsan. Det är bra :D själv då?

4 julia:

skriven

Sv: det är bra tack, själv?:D

5 - Alexandra!:

skriven

Studenten redan? Tusan vilken lyx!

6 kickan34:

skriven

hej! Sv det e bra! Själv? !



Hoppas du haft en fin dag!

vad betyder Shh?!

7 - Alexandra!:

skriven

sv: Det borde du, jättefin färg, verkligen! :D



Jag ska alldeles strax sätta mig med lite matematik. Du då? :)

8 - Alexandra!:

skriven

Nu såg jag din andra kommentar. ;P



sv: Jag tar den 8:e juni. :)

9 Jenan:

skriven

sv: idag är det städdag :P själv då?

10 - Alexandra!:

skriven

sv: Åh, så härligt! Ni får ha det så mysigt. :)



Jag har faktiskt inte önskat mig något, ingen har tagit upp det heller. Vi ska ha en mottagning för mig och Alexander efter flakåket, det är en finfin present för mig. :)

11 Erika ♥:

skriven

sv; attans att jag missade det, det är galet roligt! :D

12 Amanda:

skriven

Allt är bara bra med mig.. Sj??

13 Mischaa:

skriven

inge speci, ska plugga lite japanska så att jag klarar provet imorn. sj?

14 Hanna ♥:

skriven

Jodå, det funkar. Du? kram

15 Sandra:

skriven

sv: Dagen har bestått av en del pluggande och tvättande....Inte det roligaste kanske, men tyvärr nödvändigt.

Kram

16 hannah:

skriven

härligt :) jag har precis bakat lite bullar! haha :) blev så sugen på att baka! vad gör du själv? :)

17 Lovisa:

skriven

Amen javisst är jag intresserad !

Men jag vet dock inte hur jag vill ha den, så det är därför bloggjäveln ser så dyster och trist ut ! ;/

18 Hanna:

skriven

Hej hej, jo allt är bra. Lite stressigt med skolarbete men det är inte långt kvar till sommaren:) Hur mår du? Kram

19 LOWA:

skriven

SV: okej :) varför det? :)

20 tezza:

skriven

sv; hallo! det är bara bra med mig!=) hur äre själv?

snygg studenthatt!

21 Linda:

skriven

sv; hallå hallå (: Jodå det är ganska bra. Själv då :)?

22 Frida:

skriven

Det är bara bra :D hur är det själv? kram

23 matilda:

skriven

Fiin blogg:D!

24 Amanda:

skriven

Det är bra med mig! Hur är det själv? ;)

25 Emelie:

skriven

Hej hej =) Det hade jag gärna velat, faktiskt.. Är det något du sysslar med? =) Kram!

26 Tina:

skriven

Jo tack det är bara fint, själv då? :)

27 frida:

skriven

sV: hejsan, jadå allt bra med mig :D

Isag har jag varit på skolan och varit på möte annars har det varit lugnt :) Vad har du haft för dig? :D

kram

28 Mallan:

skriven

hej hej. det är bara bra här.

Hur är det med dig då?

Ha en fortsatt trevlig dag:)

29 Jenan:

skriven

sv: ja min mammas faster kommer och jag ska handla saker till den nya lägenheten :P själv då?

30 bloggarmaja:

skriven

hopppas du får det kul på strudenten även om han följer med eller inte :)

31 HANNA /♥/ Blues boppin baby:

skriven

Hoppas allt är bra med dig!

kram, http://hannapersson.webblogg.se

32 Ammi:

skriven

okej, mys :D

33 Emma:

skriven

Japp idag e de min "lillkusinens" tur att ta studenten:P! kul att du kommer, hoppas stefan också! välkomna! ja vet de e lite konstigt med både torsdag o lördag men då få ja ju träffa er två gånger:P ses!

34 Maria:

skriven

Hej va ha du gjort iveckan nått roligt ?.

Vi har inte haft nått internet därför jag inte svarat :)

Kramar

35 Sheila:

skriven

Sv; Hej hej! Jo tack, det är bara fint ;D



Hoppas du får en riktigt fin torsdag :)

36 Sheila:

skriven

Sv; :) skola och sen --> stockholm :)

kram

37 E:

skriven

Nu har jag kört igång en ny kedjerings-tävling :D så bara att kommentera Emmelist Javisst om du vill vara med :D



kram på dä!

38 E:

skriven

Nu har jag kört igång en ny kedjerings-tävling :D så bara att kommentera Emmelist Javisst om du vill vara med :D



kram på dä!

39 bloggarmaja:

skriven

sv: Just nu kollar jag på bamse med treåringen, sen ska jag plugga och städa :) Själv?

40 Anonym:

skriven

oh vad jobbigt att vakna så tidigt

41 Amanda:

skriven

Ska bort till huset och börja plantera inne i växthuset! Du då? :)

42 Maria:

skriven

Sv.

jadu jag har inte gjort så himla mycket denna vecka då våran bil är trasig.

annars skulle vi nog vara ute och ränna lite granna haha.

Kommentera här: