Studentens lyckliga dar

Igår var de student
Kusin Emma tog student i Olofström då hon gått samhällsprogrammet med inriktning på orientering, då de är hennes favoritsport. Moster Åsa och kusin Mathilda kom hit vid halv fyra tiden och då körde vi tillsammans till Olofström, där vi sedan träffade moster Birgitta, hennes man Thommy, kusin Malin, syster Linda, måffa och kusin Mattis med Virre och deras söta son Ville. Hela släkten var ju inte med, då de var mitt i veckan och så. Men kalaset blir de på lördag. Denna dag, fick mej att tänka tillbaka på min dag förra året.


Folk


Kusin Malin och syster Linda




Kusinen springer ut.








Mamma, Mattis och Virre och deras lille Ville








Emmas balklänning



1 Hanna (::

skriven

Tack! :)



Åh, studentfiranden är mysiga och roliga!

2 Anonym:

skriven

oj vad tidigt de tar sudenten

3 Katharina:

skriven

Vad härligt med studenten! Vad tidigt dom tar studenten? Jag brukar inte vara inne på msn så ofta, men jag länkar den till dig! Kram!

4 MyzaaN:

skriven

så lite så :) ja då allt är bra med mej :D själv då? :D kram

5 M:

skriven

Sv: jag ska på semester med kompisar:)

6 LOWA:

skriven

SV: min mail finns i menyn :D

Annars har jag skrivit den här uppe^ :)

7 Irma:

skriven

8 Irma:

skriven

Sv; Jao, gjorde den helt själv. Kände att bloggen behövdes fräschas upp :)

9 Susanne:

skriven

Åh,studenten,det var längesen,ha ha ha.. Såg sista avsnittet av Andra Avenyn nu ikväll.. Har du sett det???



kram!

10 ♥Claaaudia ♥:

skriven

Ska sova snart sj?

11 Elin:

skriven

okejokej :) nå jag har inte några planer alls nästan, sj?

12 Amanda Rieem - EN MASJÄVEL:

skriven

härliga bilder!! :D

13 - Alexandra!:

skriven

Åh, så härligt det ser ut! Nice att ni fick bra väder också. :D

14 Anonym:

skriven

heii:)oojoj

vilka klänningar ni hade.. så fiina

Kommentera här: