Fredagskväll

Tittar på idol
Är superglad för att Minnah är tillbaka - en av mina favoriter! Annars har de väl inte hänt något speciellt tycker jag. Imon är de kalas för moster. Har även ett stort prov som man ska öva till i medicinsk grundkurs. Usch.

1 LINNEA:

skriven

ja min dag har varit bra och din?



heheh ja !

2 Fanny:

skriven

SV; Ja jag hade Samsung innan också, så vi får hoppas på det bästa! :)



Vad händer i helgen då? :)

3 Linnea:

skriven

SV; jag har haft en skitbra dag :D sj? <3

4 mimmi:

skriven

helt okej :) sj då? jaaa den är superfin :) vittguld i love it!

5 SHMS - Sarah ;):

skriven



Hoppas du får en bra helg! :)



Kram, Http://shms.blogg.se



6 Amanda Rieem:

skriven

hoe you doing?

7 bea:

skriven

Sv: Jaa, själv då ? :)

8 Li:

skriven

Sv: Tack! :)

9 Malin Holst:

skriven

sv: Aha, va trevligt :)



Nej jag jobbar ju där, jag ska utbilda mig till Arbetsledare nu och vi ska åka till sthlm och göra kursen/utbildningen om 1 vecka så jag måste plugga plugga nu känner ja ;P

10 emelie:

skriven

sv: ja tjejkväll och partaj :) sj?

11 Becca:

skriven

sv: jo det är bara bra med mej :D sj då?

göra ngt kul denna lördag? :b

12 By Linnéa Isabelle:

skriven

Hehe tack - igen! :)



Jag vet inte riktigt, känner mig ganska pigg så det blir nog kanske en liten sväng på stan. Vad har du för dig då?

13 Nadja:

skriven

Vad skönt. =) Synd man inte kom med. =( Vad händer idag? =)

14 SHMS - Sarah ;):

skriven

jarå :) själv? :)

15 ebbas dagbok♥:

skriven

Sv; Allt är super med mig :) Ha en bra lördag!

16 Z A N D R A :):

skriven

sv: hiih tack så mkt :D

äsch då, det tror jag inte! bara att sätta fart :)

17 Lovisa:

skriven

sv: Vad härligt det lät :) Nej jag brukar inte kolla på det.. tycker det inte är så bra faktist :)

Allt bra med dig? Kram

18 LINNEA:

skriven

har sålt bakelser..

19 Millaaa:

skriven

sv; så bra! jo de har jag :) tack så mycket för tipset! följer den på bloglovin nu :)

20 Aurora:

skriven

sv; Okej, det blir nog bara myskväll :) själv då?

21 isabelle:

skriven

svar: Okej okej :)

Ja allt är bra med mig, hur är det med dig då? :)

22 Fanny:

skriven

SV: Ikväll blir det bara lugnt, ska titta på Juno :)

Har du sett den?

23 Yasmine:

skriven

Det blev Fett God Pasta sås :)

24 mimmi:

skriven

prima skinka :D sj da :)

25 Sanna Hyvärinen:

skriven

Har skickat ett mail till dig :) KRAM

26 Becca:

skriven

sv: idag har jag varit i ullared och snurrat runt.. och herregud va folk de va där.. trodde ja skulle svimma av allt folk :b haha!!



har du vart i ullared ngn gång? =) eller kanske sett programet på tv? :)

27 Nadja:

skriven

Aha vad skoj. =) Vad händer ikväll? =) kram

28 Amanda Rieem:

skriven

håll utkik efter tlvslaget i min blogg, jag kommer ha en tävling, vinnn britneys parfym!

29 Lena:

skriven

Här har varit lite hektiskt med jobb och resor. Hoppas allt är väl. Tycker det är kul att Minnah är tillbaks. Har bara sett Idol en gång denna säsong men tyckte hon var bäst. Jag brukar inte titta på Idol nämligen. Vilket trist väder det är idag.

30 vickan:

skriven

allt bra?=)

31 Jossie:

skriven

fin blogg! :) hoppas allt är bra med dig idag: )

32 Linnea:

skriven

SV; inte mke, sj? :)

33 sarah:

skriven

Svar : Förlåt för mitt sena svar ! okej ,jag har haft en bra helg :) har du?

34 LINDA:

skriven

Hoppas att du vinner! :)

35 Millah:

skriven

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Lottar bl.a ut Britney Spears nya parfym!



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Kommentera här: