Morning!

Idag är de tvättdag
Igår fick vi tillbaka två prov. På Vård och omsorg fick jag MVG - 52 rätt av 52 :D Yääy! Och på Människan socialt och kulturellt fick jag VG! Härligt :) Nu väntar man bara på Medicinsk grundkurs där jag är bara glad om jag får godkänt ;)

På kvällen
Mamma hade gjort hemlagad pyttipanna och sedan åkte jag iväg på meditationskväll tillsammans med min kusins fru. Härligt!

Idag
Ja, jag tvättar och kollar just nu på Våra bästa år. Tittar ni på de? Imon ska jag och Stefan göra i ordning pumpan vi köpte i förrgår. Sen får vi se vad som händer :)


http://marvinsmamma.files.wordpress.com/2010/05/pr1014001.jpg
Bild från Google
1 Wictoria:

skriven

Okej =) I helgen så jobbar jag annars inget planerat. Sj?

2 angelina:

skriven

grattis! :D



det blir tvätt & städar dag idag :P inte kul men det behövs ibland :D

3 Johanna - mamma till Leia:

skriven

sv: här är allt bra. jag är gärna med på din intervju, mejlen ser du ju :)

4 LINDA:

skriven

SV: Allt är bra annars :)



Här kommer min mailadress ;)

5 Cherie Mårtensson - En blogg om mitt liv:

skriven

Svar: Jodå det är fint här med, har fått ont i nacken bara :S Kram

6 Jossie:

skriven

sv: jag svarar på lite kommentarer och så :)

7 Linnea:

skriven

åh våra bästa år, följt de i flera år haha! men tycker inte de är sådär super bra men de är typ en drog att man bara dras till de där sjuka programmet haha =)

8 Emilia:

skriven

sv: Jaha ok. Nej tack, jag ska fixa det själv har jag tänkt. E bara väldigt lat, och har inget fotoprogram för vill inte krascha min bärbara dator med det, och sen ingen kamera. Så ska faktiskt hem till lillsyrran på lovet och se om jag kan göra nått kul :) Men tack ändå.

Känner igen dig med?



Kram

9 millie:

skriven

Sv; Jo de är ioförsig sant.. :)

Mjodå, rättså bra. Uttråkad bara!, men man måste väl ha några sånna dagar med :p Hur är de själv?

Superbra resultat på proven ju, grattis! :)

10 Julia:

skriven

Sv; Okej, japp! Skola idag, och nu blir det plugg hela eftermiddagen! Jag vill "ansöka" till fredagsintervjun, eler va säger man!? :D

11 sara:

skriven

sv: så bra! joda det har varit en bra dag :) Har du också haft en bra dag? :)



Ja det vore roligt, här är min mail: [email protected]

12 Frida:

skriven

Hej! Vilken fin blogg du har tjejen! Vore jättesnällt om du ville fixa min design:)

13 Ida:

skriven

härligt ;D hehe det är bra med mig med!

14 My Pettersson:

skriven

sv: Jo tack det är det, själv då? :)

15 Zasu:

skriven

SV: Idag är det sådär, känner hur förkyldning smyger sig på mig. Har gott runt med huvudvärk hela dagen, jobbigt värre.



Idag är min sambo hemma, så det blir mys. Hoppas jag!

16 Malin:

skriven

SV: Jadå, själv?

17 Amanda Rieem:

skriven

men å va bra!! :D

18 Jennifer:

skriven

sv: låter bra ^^ haha! [email protected] är min mailadress :)

19 Kimiees-Här kan du läsa om mitt skitroliga liv som tonåring i Eskilstuna.:

skriven

sv; haha vad bra ;) det är bara bra med mig, själv då? =) kram

20 Emelie - E M M I Q:

skriven

svar: Ja jag tycker att den är bra :)



Händer idag?

kram

21 Josefine:

skriven

S v a r: Åhh! Grattis till dej och på höstlovet så ska jag mest vara med kompisar :D och plugga lite :( Du?

22 Sandra:

skriven

Kika gärna in på min blogg där du nu kan vinna en hårförlängning! :)

http://www.sandraasp.com

23 Yasmine:

skriven

Idag blir det film kväll med några vänner :)

Vad ska du göra i kväll då?

24 Ida:

skriven

sv: allt är bara bra med mig, själv :D?

Kommentera här: