Sjuker?

Idag blev de prov
I Medicinsk Grundkurs. Jobbigt ämne, just för att de är så många olika delar på provet. Men jag tyckte de gick bättre än vad jag trodde. Får se om vad de kan bli :) Bara jag får G så är jag nöjd! Nu är jag hemma, fick vikariat idag med, men kunde ju inte eftersom jag mår dåligt :/ Igår fick jag frossa och illamående och huvudvärk på natten, är väl någon maginfluensa som går har jag hört. Gjorde provet och åkte sedan hem. Så typiskt när man får lite jobb :(


På halsbandet står de 'Stefan' och 'Mormor Maj' på :)
Gjort av CocoByCatrin.
1 LINDA:

skriven

SV: Jajemen! Ganska stressig dock. Själv då? :)

2 Malin, mamma till Jamie!:

skriven

Jodå, Jamie har fått sprutor idag så han är lite ledsen men annars så :-)

Själv då?

3 florianda:

skriven

Jo tack jag har haft det bra. Själv då?

4 Jennifer:

skriven

sv: nja, sådär. dagen i allmänhet har varit bra men verkar ha vaknat på fel sida :o är lite irriterad, hängig och allmänt off ^^ men ska ut på en promenad snart innan middagen för att försöka friska upp mig lite :)

har din dag varit bra då?

5 Lovisa:

skriven

sv: Skönt att höra :) Tack så jättemycket sötnos :D Min helg var helt okej, hur var din? :) Kram

6 Julia:

skriven

Sv: Japp, bildprov i morn så ska råplugga i eftermiddag, men de ska nog gå bra är en bra bit på väg! Krya på dig förresten! :)

7 Anonym:

skriven

fin blogg :) kolla in min blogg och släng jänna in en gulig kommentar

8 Millaaa:

skriven

sv; så bra :) jo min dag har varit bra, din då? :)

9 Johanna - mamma till Leia:

skriven

sv: jodå, det är bra :) självdå?

10 Yasmine:

skriven

Hehe :) okej.

Jo, jag har haft en bra dag :) Du då?

11 sara:

skriven

sv: Så bra! Jo det har det varit, väldigt trött bara. sj? :)

12 Isabella:

skriven

sv: härligt du! Jo det är bara bra med mig!

du får krya på dig om du håller på att bli sjuk, för de är ju aldrig kul och va sjuk!

13 Jossie:

skriven

sv: jadå den har varit bra :) din då¨?

14 Camilla:

skriven

Allt bara bra med mig :)



Krya på dig!

15 Aurora:

skriven

sv; Skönt att höra :) Jo det är bra med mig här också :D

16 Ida:

skriven

hehe det förstod jag faktiskt ;)

Mysigt!

Ja allt är bra med mig, hur är det själv då?

17 Wictoria:

skriven

Jaa då. Det blev mathandling och en ledig dag. Sj?

18 Emelie - E M M I Q:

skriven

svar: Min dag har varit bra :) själv ?



kram

19 Josefine:

skriven

S v a r: Allt bra här med! Otroooooligt mycket läxor men det är ju snart lov så allt blir nog bra då ;) Jag ställer så jäkla höga krav på mej själv nu med betygen så jag blir typ världens missnöjdaste om jag inte får VG XD

20 Malin:

skriven

Sv: Jadå, själv?

21 sophie:

skriven

Tacl! Jag har sett det, jag återkommer så snart som möjligt. (troligen till helgen...)

22 Michaela :):

skriven

sv: nej det har jag inte haft, har bara varit hemma och sjukat mig :( själv?

23 camilla:

skriven

Krya! :)

24 aww:

skriven

de e bra, sj ?

25 Amanda Rieem:

skriven

ja tack jag har haft en bra dag sj dåp?

26 millie:

skriven

Sv; jodå de är bra, tråkigt att det är så kallt bara.. Hur är de själv? :)

27 jonna Hansson:

skriven

tack detsamma! :)

28 My Pettersson:

skriven

Sv: Jo tack den har varit bra! :)

29 Cherie Mårtensson - En blogg om mitt liv:

skriven

Hej! Hur är det idag? Kram

30 Nadja:

skriven

skönt. =) Allt bra idag? =) kram

31 Susanne:

skriven

Krya på dig. kram

32 Hedvig:

skriven

Jo det är bra tack, själv då?:) Jarå:D

33 CAMIE:

skriven

sv: va härligt :) jodå, kämpar med min dunderförkylning men bortsett från den så är det prima ^^, Hur är det själv? :D

34 ellinor sjöberg [mitt liv / min blogg ]:

skriven

sv; aha! :D där nere pluggar min pojkvän. Ska åka dit och hälsa på han nästa vecka! :)

jag bor typ flera olika ställen, men pluggar i en stad som heter Nässjö! :) Så bor här i veckorna. ;)

35 Zasu:

skriven

Sv: jo, det är bra. Väldigt trött och sliten efter jobbet bara, haha :)

36 Emilia:

skriven

Hej!

Du hade skrivit i min blogg för ett tag sen, men såg det idag. Har inte varit så närvarande där precis på ett bra tag. Noll inspiration. Men vill så mkt egentligen. Jag känner inte igen dig.



Men vet du vem jag är? Kändes så :)



Kul att du skrev iaf



Kram

37 Kimiees-Här kan du läsa om mitt skitroliga liv som tonåring i Eskilstuna.:

skriven

hej! :D förlåt så mycket att jag inte svarat på din kommentar än! men nu är jag tillbaka igen !:D puss

38 angelina:

skriven

tack :D



jo det är bra här :D med dig med?

Kommentera här: