Måndag

Lördags
Vid sju tiden kom svärmor med bussen. När vi sedan kom hem åt vi en middag av grillat :) Syrran hade med kommit. Riktigt mysigt. Sedan runt elva tiden gick vi och la oss.

Igår
Gick upp vid nio, åt frukost och åkte sedan till Växjö. Åkte inom syster för att hjälpa henne med en grej och sedan då körde vi mot storstaden. Handlade ett par skor till mamma som hon bett oss om och sen var vi på ÖB och Rusta. Handlade en del faktiskt. Nilla åkte med bussen sedan vid tre tiden och de blev tomt kände jag. Vi köpte sedan en varsin rosett för bröstcancern. Riktigt fina i år. Åkte sedan till fotbollen. Seriefinal. Syrrans lag vann med 4-1, men de vann inte serien, för ett annat lag vann de :( Synd! Nästa år så :)

Idag
Ska renskriva lite inför imorgon. Har haft instuderingsfrågor, så ska renskriva dem. Gillar de mer så ;) Gör just nu en julklapp till en viss person. Ska nog göra till två till personer, men får se.


1 LINDA:

skriven

Fina stövlar! :D

2 » P H O T O L E N S:

skriven

SVAR: Jadå, det är bra! Själv?

3 sandra:

skriven

men guva hyggligt!:) hur mycket kostar det? [email protected]

4 sofia:

skriven

gött, jo jag mår bra :)

5 Emmie Viding:

skriven

ja visst gör man! sjuk människa aså..

jodå, annars är de jätte bra. själv? :)

6 Elina - DALKULLA:

skriven

Jo det är bra :) Lite trött bara.

Sj?

7 Sundaboet:

skriven

oj, hur många besökare har du?

8 natali:

skriven

Den har varit super bra ! sj då (:

9 ♥pinkypiercing - the one and only♥:

skriven

svar: min helg har varit både bra och dålig, din helg då?

10 Madelein:

skriven

Sv: Den har varit helt okej, själv då ? :)

11 Maria:

skriven

Sv: Jodå, det är bra. Är lite lätt trött o sådär bara. Hur är de själv? :)

12 sara:

skriven

allt är bra med mig :) Själv då?

13 Amanda:

skriven

SVAR: Ja tack :) Den har varit bra! Vart var det du skulle i november?...

14 » P H O T O L E N S:

skriven

SVAR: Vad bra! :)

15 ♥pinkypiercing - the one and only♥:

skriven

svar: ska snart ta en promenad med pojkvännen, gör du då? :)

16 Emmie Viding:

skriven

nej.. jag har skickat meddelande till henne på fb, men inte fått något svar.

skönt att höra du :)

17 Elina - DALKULLA:

skriven

Ja helgen har varit bra :)

Din?

18 arnela:

skriven

sv: skönt & höra :) jaa jag har haft en super helg. själv med?

19 Madde:

skriven

Sv: Vad bra :) joda dom har väl vart upp och ned ;P

20 Anonym:

skriven

usch nej min bloggdesign e skitful ju. vill gärna ha en fin!

21 Elin:

skriven

sV; Härligt:) Det är bra. Kramar!

22 Hanna Engstrand:

skriven

Sv; det har jag haft :) själv då?

23 natali:

skriven

inget kom precis hem från donken så det blir kasnke någon film , sj då (:

24 Alina:

skriven

Haft en bra dag? =)

25 Malin:

skriven

Sv: Jorå den har varit lugn men skön :) själv då? :')

26 Sandra:

skriven

sv: Allt är bara bra :) Och med dig?

Kram

27 Sara:

skriven

Vad har du varit med om? :)

28 Anonym:

skriven

Tack så mycket!

29 sarah:

skriven

Svar : jag har haft en bra dag :) har du ?

30 Frida:

skriven

fin blogg :)

31 Anni:

skriven

sv: bra med mig också

32 elin hallman:

skriven

sv: Haha jaa, det är nog förhoppnigsvis Photoshop ;D

33 Nathalie:

skriven

undar vad du gör för julklapp:)!

Är själv pysslig av mig så det är därför jag är nyfiken!:)

34 FlizanLizan:

skriven

sv: jora jag har haft en bra helg sj? :P

35 Rebecca:

skriven

Sv; Det var mycket gott ska jag säga, haha! :D

Jadå, det är okej med mig, allt bra själv?

36 Madelein:

skriven

Jag har putsat fönster och satt in "vinter fönstrena ". Bor i ett gammal hus så måste ha s.k vinter fönster för att det inte ska dra så kallt :p Sen har jag gosat med min systerdotter :) Själv då ?

37 Tanja:

skriven

ja då jag har haft fullt upp med att packa. Hur har din helg varit då? :)

38 sara:

skriven

Ha en bra tisdag :)

39 Anna:

skriven

Sv:Ja det var riktigt sorligt. Kommer det mer harpers island eller va det bara det där? Beroendeframkallande var det iaf :)



Vad gott med grillat :)

40 amanda , dagens blogg tävling:

skriven

va med i dagens blogg vettja !♥

41 Emelie ♥:

skriven

Var med och tävla om att bli dagens blogg!

http://emeliejarnberg.blogg.se/2010/september/dagens-blogg.html#comment

42 emelie:

skriven

sv. med att supa? de e kul att se dem andra göra bort sig ;) typ :P

43 Emmi:

skriven

SV: Det är väl såddär med mig, hur är det med dig?

44 Nathalie:

skriven

Svar: Det var bra gåvor!:)

45 Sanna Hyvärinen:

skriven

Jaha okej, tack så jätte mkt! :D

Kommentera här: