Självklart ska jag ha detta!!

Äntligen
Tre Kronor släpps på DVD! Snart kan man köpa alla boxarna hos cdon.com!! FINALLY!
Såg ni på Tre kronor?

Bild från cdon.com

1 Elina - DALKULLA:

skriven

Hämta bror från krogen inatt, och imorgon blir de fest för min del :)

Du då?

2 Olivia:

skriven

Fin blogg!

3 ellen&steffie:

skriven

sv: Tack så mycket! Då hoppas jag att man får höra mera från dig då kanske ? ;)

4 Carro:

skriven

SVAR; tack desamma :)

5 Elin:

skriven

Sv; Ja jag har lagt till dig nu :D Kramar

6 Emmie Viding:

skriven

sv; tack desamma! :)

7 Elina - DALKULLA:

skriven

Hehe nej det gör han inte, men jag bor typ 500 meter ifrån festen jag ska på, så det behövs ju inte :)

8 natali:

skriven

sv: nää gillar inte kaffe , men kanske ska prova ? :D

9 Emmie Viding:

skriven

sv; jodå, helt okej. själv? :)

10 Elin:

skriven

Sv; Ja absolut!:D SJälv? Kram

11 LINDA:

skriven

SV: Jajamen! Själv? :)

12 Elina - DALKULLA:

skriven

Precis :)

Just nu, inte mkt. Försöker hålla mig vaken bara :P

Du då?

13 ellen&steffie:

skriven

sv: Det gillar vi! ;)

Åh tack så mycket söta du! Det är faktist jag som är fotografen hehehe .. ;)

Jadå, fast en låååång dag med skola & allting ..

Hur har din dag varit ?

14 olivia:

skriven

sv: taaack^^

15 Ylva:

skriven

Hej! Kul med olika åsikter:) och lite kommentarer;) hihi

OM jag behöver en personligare bloggdesign!

Kram

16 amanda:

skriven

sv: ååh tack!

17 Rebecca:

skriven

Haha åååh! Nostalgi på hög nivå ju, nästan så att man måste klicka hem dom sen, haha! :D

18 alex:

skriven

dagen har varit great för mig, hur har din varit då? :)

19 Elin:

skriven

haha, jisses! som om det drar tillbaka minnen! min syrra och jag brukade bänka oss framför tvn varje gång detta gick på tv. detta och så var det vita lögner tror jag. har inte sett på år och dar^^ kanske skulle göra det någon gång.

20 sandra:

skriven

tack detsamma!:) snygg bloggdesign btw!

21 Linda Rangfeldt:

skriven

sv: Tack detsamma :)

Vill även tillägga att 3 kronor kan vara böand den bästa svenska serie som gjorts ;)

22 Chatrine:

skriven

Verkligen en jättefin blogg! :D

23 Anette:

skriven

Hehe ja, men man kan ju inte bli arg som sagt.

Första gången han skriver sitt namn (Iaf första gången jag ser de) och de råkar vara på en PAPPERSlampa! ;)

Annars, ja, allt på topp.. hur är de själv?

Vart i småland bor du?

24 Madde:

skriven

Sv: Det samma :D

25 Anna:

skriven

svar: okej :D så trevligt! :)

26 aad:

skriven

sv: jo jag tyckte den var skit grym! :D

27 Sandra:

skriven

Det var länge sen man såg! Va roligt :)

28 Viktoria :):

skriven

fin blogg! :D :) ♥



kommentera gärna min

29 Fanny (tiefling.blogg.se):

skriven

Men det var ju konstigt, och jag mår dåligt av hamburgare ;) Har haft en jättebra dag, själv då?

30 Jonna:

skriven

sv: tack desamma :) några planer för helgen?

31 Camilla:

skriven

Sv: Ja visst är badkaret helt underbart snyggt! Lejontassar känns lyxigt och priset sedan är ju inte fy skam! :-) Blir nog badkarsinköp om ett tag! Ha en trevlig dag!

32 Olivia:

skriven

sv: de va så lite :) , ja väääärkligEN:( <3

33 sarah:

skriven

tack detsamma :)

34 Susanne:

skriven

Jag såg det.. hi hi.. Tre Kronor,med Reine.ha ha ha



Oj,hoppas du inte åker på en förkylning..



Jag har lite ont i halsen,men ska åka och köpa halstabletter på Apoteket och så lite Apelsiner ,så jag massa C-vitaminer i mig.. :)



Kram,kram!

35 SARA:

skriven

åh det kommer jag ihåg att jag och min mamma kollade på :D

36 Angeliqa:

skriven

sv: okej :) det hände inget speciellt igår, tittade på idol och fixade med bloggen :) händer något idag då?



kram

37 sarah:

skriven

Svar : Tack detsamma :)

38 Mli -:

skriven

så grym serie :)

39 Anna:

skriven

Sv: nä kastrera och sterilisera är två olika saker :)

Ja eller hur, här satt man och misstänkte fel person och så var det den man minst anade, riktigt bra var den iaf :)

40 natali:

skriven

sv: okej tack ! :D ska nog testa ska endå till affären strax ^^

41 SOFIA:

skriven

tack och detsamma :) KRAMAR

42 Madelein:

skriven

Sv: Detsamma :)

Måste man ju nästan köpa :D Min pojkvän ladda ner några säsonger förut, men måste ju köpa den ändå :p

43 By Linnea Isabelle:

skriven

Ja men nya chanser kommer :)



Svara gärna på min fundering i inlägget!

44 ♥pinkypiercing - the one and only♥:

skriven

svar: det är så där..

tack :D

45 Ida:

skriven

självklart såg jag på det :D var ju klockrent ju! haha

46 Sofie:

skriven

sv, ja helgen blir ju nästan alltid bra, ovasett vad man hittar på..



trekronor, gud så sugen jag blir på att se den serien igen

47 simone:

skriven

åh saknat den serien :D

48 Tanja:

skriven

Tack det samma! :)

49 ASIAT:

skriven

sv: jag håller på & fixar mig :)



vad gör du idag då?

- ASIAT

50 ericafallkvist:

skriven

sv: Tack, detsamma! :)

51 » P H O T O L E N S:

skriven

SVAR: Precis. :) Bara bra, du då?

52 Sara:

skriven

Heheh ja de var som tusan, iaf har du då en dubbelgångare här uppe i norrland! :)

Hur har dagen varit för dej?

Här har den bara varit fin, kom hem för typ en timme sen från en fest hos en god vän, så ska ta mig en powernap innan man ska till stugan och grilla lite korv ikväll =)

Kram!

53 Sara:

skriven

Jasså! Vad är medialterapeut förresten? :)

54 Nathalie:

skriven

Jag såg på tre kronor! "måste" nästan köpa boxen för jag gillade serien så mycket!:)

55 Jess':

skriven

hej, just nu e det inte aktuellt, men jag håller dig i minnet när jag behöver en vilket jag kommer göra i framtiden :D

56 Maria:

skriven

Ja, tre kronor va grymt :)

Kommentera här: