Annandag påsk

Jaha så var påsken över
Men jag har haft en underbar påsk, så de har bara varit roligt! Jag får väl plocka ner alla påskgrejerna med nu snart :) Idag åkte jag och Stefan hem till lägenheten, lämnade Peter och Charlie, sedan handlade vi. Ska ju ha kalas på lördag så handlade även till det. Tänk, att om fyra dagar fyller jag 21 år!

Vad tycker ni om nya headern förresten?


Denna bok fick vi när vi hade tävling i samarbete med B.Wahlströms




Påskägget jag och Stefan fick av svärmor :) Marsvinen fick lite gottis och vi fick godis i vårt :)


Var ju hemma hos Nicco i onsdags, fick detta till middag då - mums!


Och detta fick vi till efterätt :) Kladdkaka, grädde och hallonsirap.




Som inflyttningspresent fick hon en påskgrupp och dessa praliner :)
1 lovisa:

skriven

sv: ja helt okej:D

2 E M M A:

skriven

sv: Så bra, jo då :P

göru? :)

3 sarah:

skriven

sv; den var verkligen jättefin! =)

Jotack det är bra med mig, själv då?

förresten, såg att du gör bloggdesigners! Skulle du kunna maila mig angånende det för är jätteintresserad :)!

4 EMELIE ♥:

skriven

vart med några vänner vid havet, nu ska jag äta och sen får vi se va som händer :) sj?

5 Jessica:

skriven

Sv; inget särskilt, hemma och njuter av solen, själv då? :)

6 Jessica:

skriven

Sv; inget särskilt, hemma och njuter av solen, själv då? :)

7 Tea:

skriven

SV: Aha okej ;) Jag gör inte alls mycket!

8 Isabell:

skriven

Kul med lite förändring i bloggen, man ledsnar rätt fort ibland! ;D



Svar: Absolut! :)



Det är jättebra med mig, spenderat eftermiddagen i solen vilket verkligen fick upp humöret :)

9 johanna:

skriven

sv; bara ta de lungt , skolan börjar ju imon igen :)

10 emelie:

skriven

ja har haft en toppen påsk! du själv? :)

11 A.C:

skriven

jag har solat o städat idag också:D hehe..



ensam hemma, s ska nog äta micro mat..aiya=/

12 veronica:

skriven

Vilka fina bilder och maten såg riktigt god ut :)



sv: Påsken har varit jättebra :) allt har gått så snabbt bara. Men så är det väl med allt :)

Kram

13 Cassie :):

skriven

grillat med familjen!, sj? :)

14 Ellen Schutz:

skriven

sv; det blev korvgrillning & lite solning & nu i eftermiddas blev de fotboll & ännu mera sol :) sj?

15 Fridaa:

skriven

tog en 3 mils cykeltur härligt!

sjdå?(:

16 josefine svarar:

skriven

för mig är det skolan som gäller!

17 Elsa:

skriven

Sv: Kom just in efter första grillmiddagen ute på altanen i härliga solen!:D

18 olivia-drömmen mot att bli fotograf:

skriven

sv: ja mår fint, är sjuuukt trött bara :)

dudå?=)

kram ♥

19 JohannaFoto:

skriven

svar: Min påsk har vart toppen, din då? :D

20 Frida:

skriven

Grattis i förskott! :) Verkar Stephanie M. boken bra? :)



svar. bra att du fick det! :D Ska göra det omedelbums! :)

Jodå, jag har haft en bra påsk! :)

Har du haft en bra påsk? :D

Kram!

21 jennie:

skriven

idag träffar jag vänner, njuter av vädret och spelar gitarr! Och du? kram

22 Anonym:

skriven

sv; aha :) Grattis i förskott! Jag har kikat på lägenhet och solat och pluggat :)

23 karolinajonsson:

skriven

jaghar slappat i solen, tränat och ätit gott ;:D

24 Linnea:

skriven

SV; han fyllde 4 :)

25 JULIA ERIKSSON:

skriven

sv; ja allt är bara bra med mig! hur är det själv? :D

26 LADY UMBRELLA - 17år & egen företagare:

skriven

sv: härligt att höra!

det är toppen med mig :D



Vad gör du då? :)

27 annsoh:

skriven

jarå :D

28 A D E L I N A:

skriven

sv: japp det är det :)

29 Elin:

skriven

jag gillar den nya headern! :) den är fin, du är fin jennie! måste bara säga vilken underbar människa du är och hur tacksam jag är att ha dig som vän! :) <3

30 Sandra:

skriven

Svar:Okej vad mysigt det låter. Ängelholm, där ser man. Är ni med skåningar alltså? :) Jo det är bra med mig, själv?

31 Frida:

skriven

Ok :) låter härligt.

Men vad händer denna dag då? :D

32 tessan:

skriven

mysigt :)

nyss vaknat:P

allt bra med dig idag?

33 klara:

skriven

Härlig bild på havet i headern :) !

Kommentera här: