Family Food 2

Idag åt vi andra rätten från Family Food
Det var lax med en melonsalsa och till det potatis. Gott var de! Det enda jag saknade var sås. Visst, de kunde vi ju tagit med om vi ville, men vi hade faktiskt inte köpt typ gräddfil, eftersom vi trodde att det skulle vara med. Men det var gott i alla fall :)




Melonsalladen med gurka, salt och peppar.






Baby!
1 My:

skriven

Jo det är bra idag, självdå? :)

2 Anna:

skriven

har varit i skolan typ och ska snart käka , händer tyvär inte så ycket här :c själv då? ?? :D

3 anneli:

skriven

hur träffades du och grabben egentligen? :D

4 Cherie Mårtensson - Mamma till Emma:

skriven

Svar: Nej har inte visat barnvagnen ännu då mamma fick komma upp med den efter att vi kom hem från BB :) Vet inte vilket märke det är faktiskt

5 Lotta:

skriven

Sv: Jaa, jag går sista året på gymnasiet :)

6 mysan:

skriven

jag e tvilling men vet ej om vi är två elr enäggs tyvärr

7 Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!:

skriven

jag går ju i 2an xD

teknik och företagsamhet

8 ELINFELICIAS - en blogg om allt och ingenting:

skriven

sv: inte mycket, själv? :)

9 MyzaaN:

skriven

mums ser gott ut :D

10 Olivia:

skriven

Sydney white som sticker ut och är sig själv o typ ja då får man anpassa sig efte det!

11 LIIV - vanlig men unik:

skriven

Sv: Ojdå, lite lagg i datorn då kanske :o

Idag har jag träffat lite faddrar och planerat lite och sen var vi och hälsade på valpen :) Har du gjort då? :)

12 veronica:

skriven

sv: Okej :) jag har också alla boxarna, älskar dom! Tröttnar aldrig :)

Allt är bara bra, hur är det med dig?

13 Jennifer Sandqvist:

skriven

sv: Jarå! sjdå? :)

14 Sasha:

skriven

Ser väldigt gott ut det där :D Jag älskar lax :D

15 Helena:

skriven

har kikat lite i din blogg o måste säga att den är så mysig. Fina bilder du tar

16 Frida:

skriven

Såg rätt gott ut! :)



sv. Åh, bra det att den inte förstörde :)

Härligt! Jag ska till skolan! :)

17 Anonym:

skriven

sv: det är gjord av riktigt hår, vissa är gjord i syntet och skillnaden är att man inte kan värma/färga och styla håret lika bra i syntet som i äkta:)

18 Elin Gabriella - Mops, chihuahua och bebis i magen ♥:

skriven

Det är ingen fara vännen :) Lätt hänt! Jag har faktiskt mycket ljusare för jag gjorde om den lite dessutom ;) hihi.



Kram

Kommentera här: