Family Food

Måndag igen
Så var det dags med praktik igen! Och jag längtade faktiskt att få komma tillbaka. Trivs verkligen jättebra! Dagen gick som den skulle och slutade vid fem tiden. Gick inom Stefan och sen hemåt. Nästan direkt efter att jag klivit in genom dörren, ringer de på. De var en budkille från Family Food. Stefan hade bestämt att vi skulle prova deras matkassar. Vi har ju alltid svårt för att välja mat för varje vecka, så nu ville vi prova nått nytt. Man fick med all mat och ett recept för fem dagar. Härligt! Idag valde jag att vi skulle ha "spaghetti i bästa tomatsås med kronärtskocka". Kronärtskocka har vi aldrig smakat... och de var inte gott heller :/


Köpte två sådana här block för 19.90 på Maxi. Ursnygga!










Lite slabba får man ;)


Bon appetite!
1 Anna:

skriven

Jadå, de ser ut som att du har haft fullt upp idag ? ;D

2 mysan:

skriven

Japp hur visste du de? :)

vi har inte kollat de, ni då?

3 Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!:

skriven

yes jag började idag :)

4 Olivia:

skriven

den är från 2007 :D sjuuukt bra!!

5 Sandra:

skriven

åh gott.



svar: ja jag kollar här på OTH. http://fastpasstv.ms/tv/one-tree-hill

6 Emma:

skriven

Hej!!



Ja, men jag har ju många år framför mig. Började just 6:an så det är ju några år kvar. :) Jo, det är bra. Själv?? :)

7 Frida:

skriven

det låter riktigt bra med matleveransen, hoppas att det är något nästa gång som passar bättre i smaken, så att säga! :D



sv. Underbart det!

Jag kikar in bloggar innan det är läggdags!

Vad gör du idag!? :)

8 Mamma till William och prinsessan i magen:

skriven

Godmorgon.sKoj med bilder på shopping från mat :) Ha en fin tisdag.kram

9 ellinor sjöberg.:

skriven

sv; Hej tjejen. förlåt för sent svar. men min datar har lagt av och inte haft tillgång till datorn så mycket. men nu har jag lämnat in den på lagning och har en lånedata tillsålänge! :)



tack så mycket, kul att du gillade den. men dock har jag gjort om min design igen. (a) hoppas den gillas också! :) Hur är det med dig? kram

10 Fotoemilia:

skriven

De låter spännande. Lite variation iaf :)

11 ELINFELICIAS - en blogg om allt och ingenting:

skriven

det såg gott ut iaf! :)



sv: jadå, själv? :)

12 Anonym:

skriven

sv: tacK!:) jag ska till stan:dsj?

13 Elin Gabriella - Mops, chihuahua och bebis i magen ♥:

skriven

Hehe, det ser gott ut i alla fall ;)



Sv; Okej, förhoppningasvis kan de se kön på torsdag :) Annars kanske vi går på ett till RUL. Är så nyfiken! Hihi. Ja, jag vet ju att du är superduktig på det mediala. Riktigt kul!



Kram och ha en underbar dag

14 Erika:

skriven

Vilken fin blogg du har! :)

15 Lovisa:

skriven

Kronärtskocka är ju SUPERGOTT!! 8)

Kommentera här: