Fredagsintervju - Sandra

Om du vill vara med, är det bara att kommentera och lämna mejladress :)


Snabbfakta:

Namn: Sandra Olsson
Ålder:
14 i December
Bor:
Skåne (Staffanstorp)
Civilstånd:
Singel
Familj:
Mamma, Mammas Sambo, Halv lillebror, Pappa, Pappas Sambo, Halv lillasyster, Storebror (samma biologiska föräldrar)
Sysselsättning:
Datorn, fotografering, rita, Justin Bieber, innebandy, umgås med vänner, musik och skriva noveller.

Varför började du blogga? 
-
Jag vet inte riktigt jag vill ha någonstans att uppdatera om sånt jag höll på med så det bara blev så..


Vad har du för syfte med din blogg?
-
Min vardagliga blogg är en blogg jag skriver om min vardag och allt inom den.. jag har det tsm med en vän fast hon uppdaterar inte särskillt mycket.


Vad har du för skönhetstips?
-
Tvätta alltid bort ditt smink och använd ansiktsvatten och dag/nattkräm där efter


Vad gör en blogg till en bra blogg?
-
Mycket bilder, roliga saker som faller de flesta människor i smaken och lagom med uppdatering

Vilka bloggar läser du?
-
Isabelles.nu, Fokis.se, Taylorlautnerdaily.blogg.se och justindrewbieber.blogg.se

Hur många läsare har du per dag?
-
Det varierar men inte särskillt mycket.. max 100


Vilka är dina förebilder?
-
Eminem, Justin Bieber, Tae Brooks och Taylor Lautner.. jag har som ni märker mest manliga förebilder ^^


Snabbfakta:
Namn: Cherie Mårtensson
Ålder: 22 år
Bor: Ängelholm, Skåne
Civilstånd: Sambo med J
Familj: Sambo med J, hunden Charles och bebis i magen
Sysselsättning: Läser just nu Företagsekonomi B, Småföretagande B och Markanadsföring på Komvux samt säljer Aloe Vera produkter

Varför började du blogga?
Orkade inte skriva dagbok längre men ville ändå komma ihåg lite vad jag gör om dagarna osv. Därför började jag att blogga och sen har det bara fortsatt :D


Vad har du för syfte med din blogg?
Bloggen är för mig en dagbok men också ett sätt att möta nya personer, få tips om saker eller liknande.

Vad har du för skönhetstips?
Våga känna dig vacker utan smink och med håriga ben ;) Ta hand om dig själv, skäm bort dig med tända ljus och ett fotbad en gång i veckan och låt bli sminket någon dag :D


Vad gör en blogg till en bra blogg?
En bra blogg för mig är en personlig blogg där skribenten delar med sig av sitt liv men det behöver inte vara in i minsta detalj.

Vilka bloggar läser du?
Jag läser många, några favoriter är innaj.blogg.se, lindablom.se, candis.se, bluevelvet.nu


Hur många läsare har du per dag?
Per dag ligger jag nog uppe i 200-300 stycken men det ökar lite för varje dag vilket är kul :)


Vilka är dina förebilder?
Mina förebilder är många och alla bidrar till en liten del var.

Bloggadress: www.mammacherie.se

Kommentera här: