Min jul 2011

23 december
Då åkte jag med Nicco hem till mamma och pappa. Gu vad glad jag blev för att se syster och hennes lille kille. Längtat som bara den efter denna dagen. Vi åkte sedan till stan för att handla och på kvällen kom Stefan och vi åt porterstek och sen blev det lite spelande på uppesittarkvällen på Bingolotto.

24 december
Vaknade vid åtta tiden, för vid halv nio gick vi in till farbror och 'faster' för att äta julfrukost. Sedan delade vi ut en del julklappar då jag fick en dammsugare och biljetter till en Ola Salo konsert när han ska vara i Gävle i mars!! Var så glad att jag grät glädjetårar. Fick detta av sambon :) Sedan hämtade Stefan hans mamma inne i stan och när hon kom blev det att titta på Kalle Anka som vanligt. Jag satt med Casper i famnen och han tittade då och då, men när jag började klappa på mina kläd i takt med musiken, fick vi höra ett underbart litet skratt. Han är så go.
När alla anlänt blev det julmat. Underbart gott! Blev fler julklappar då jag fick bland annat en eltandborste, presentkort, parfym och ett strykjärn. Gröt och saftsoppa åt vi sedan och sist hade vi 50-krs julklappen.




Sötaste tomtenissen!












Älskade systrar ♥














1 ANGELICA.BLOGG.SE ♥:

skriven

SVAR: Spännande, kommer dock inte ihåg vad det handlade om? :P



Jag har haft en bra jul :) Ser ut som ni också var det? :D

2 ' d anni:

skriven

- Ja det blir ju jobbigt när man har en massa som bara ligger och väntar :) Jadå min helg var super, din också?

3 Susanna:

skriven

Tackar! :)

Har haft en bra jul, jobbat men ändå firat med nära och kära :) Själv?

4 Anna:

skriven

Idag ska jag slappa lite och sen ska jag träffa kompisar själv då :D

5 Petra:

skriven

sv: Julen har vart helt underbar! Behöver verkligen dom här dagarna för att tagga ner och ladda om batterierna :P



Det låter som om du haft en ganska härlig jul :D

6 Ella:

skriven

Sv: jadå det är bra, själv? Jättefina bilder, vad har du för kamera? :)

7 Anonym:

skriven

mysiga bilder!

8 Jonna:

skriven

ååh, så mysigt med Ola Salo.. Du får ta många bilder så vi andra också kan njuta av det på avstånd :)

9 kajsa:

skriven

sv: härligt!

jodå, jag har haft en bra julhelg :) låter som att du också har haft det?

jag fick bl.a en ny ridhjälm, parfymer, smycken, underkläder, massa choklad hihi, hud&hårvårdprodukter, pengar m.m.



kram

10 ELINFELICIAS - en blogg om allt och ingenting:

skriven

- detsamma!



fina bilder :)

11 Anonym:

skriven

sv: Nej tack, :)

Min jul har varit riktigt bra:)

hur var din jul?:)

12 Jennifer på Fashioncut:

skriven

SV: japp min jul var bra och allt bra annars :)

13 Frida:

skriven

Ja, älskar min fina lykta :D

14 ami:

skriven

Tack <3 jag har fått en kökslampa, en tröja, två presentkort, en the kanna, två tårtor, en parfym, klippning, pengar och ett halsband :D

Supernöjd! okej, blir finemang :)

15 Emma:

skriven

Jo julen var bra, var ju hos sambons familj,. första gången utan min familj, men de var mysigt :)

Din jul låter med bra, vad händer till nyåret nu då?

Kommentera här: