Skilsmässodags?

Jag är ett fan av Ashlee Simpson
Rippat av Posh24.se

Ashlee Simpson har dumpat sin man Pete Wentz! Hon har precis gått ut och sagt att efter en lång tids genomtänkande så är det nu slut. Ashlee och Pete gifte sig i maj 2008 och har en son, Bronx Mowgli tillsammans. Vi har hört att Ashlee anlitat en advokat och kommer att begära full vårdnad men går med på lika umgängesrätt.

Även om paret hävdar att de fortfarande är vänner så har vi hört att Ashlee säger att Pete är omöjlig att leva med. Han ska tydligen ha stora problem, hans beteende ska vara helt oförutsägande och hon kan helt enkelt inte stå ut längre. Hm, vi hoppas att de kommer fortsätta sköta det här snyggt.


De är inte längre ett par...



Hoppas att det inte blir någom smutskastning nu.
Även bilderna därifrån.
1 alice:

skriven

sv; okej :-) inte så mycket faktiskt! vad gör du själv?

2 RONJA:

skriven

Hoppas du får en sjukt bra helg! :)

KRAM

3 Fotograf Johanna Shonali:

skriven

re. Jag kommer hem den 27 februari :)

4 Amanda svarar:

skriven

Haha ja riktigt bra! Oj.. Det där har jag suttit och diskuterat med min mamma och tänkt på väldigt mycket men har faktiskt ingen aning! Möjligtvis räksoppa till förrätt och någon form av cheesecake till efterrätt :)

5 Eleonore:

skriven

Oj har de gått skilda vägar! Gillar henne faktiskt :)

6 sabina:

skriven

tack :) njaaa sådär fortfarande förkyld/sjuk. sj?

7 bbaraaelin:

skriven

sv: aha va kul !:)

jodå , själv då ?:)

8 camilla:

skriven

sv: okejokej :) jo den har vart helt okej, din dag då? :)

9 Pinkpiercing ♥:

skriven

svar: jo, det är bra, själv då?

10 sofia:

skriven

SV; Ihelg får jag äntligen slappa! :D dudå?

11 Yuri ♥:

skriven

sv: joo det är super heheh :)

inget speciellt ska mysa med min familj framför tvn :P

sj då?

12 linneas:

skriven

sv; jo tack allt är bara bra, själv? :D

13 Nadja:

skriven

idag har jag tränat, sett film och lagat mat sj? =) Kram

14 olivia-drömmen mot att bli fotograf:

skriven

de som var så sjukt söta tillsammans! ;)

allt bra? :D

15 soojoo!:

skriven

gud vad tråkigt :(



Vabra :) det låter jätte mysigt, hoppas ni får en fin helg tillsammans!

Jo jätte skönt med helg :)

16 ellinor sjöberg [mitt liv / min fotoblogg ]:

skriven

sv; jotack, här är det fint. Har sportlov nästa vecka, känns skönt! :D hur är det med dig ? :)

trevlig helg :)

17 matil:

skriven

Jag skrev in min msn där man ska skriva epost adressen :D Ja det kommer verkligen bli kul, mycket spännande om inte annat :)

18 elin - foto -:

skriven

sv: jag ska på konfasak imorgon sen har jag inget planerat. själv ? :)

19 elin - foto -:

skriven

sv: jag ska på konfasak imorgon sen har jag inget planerat. själv ? :)

20 Frida:

skriven

Så synd att det blev så för dem, de var så söta tillsammans! D:



svar. Internet slutade att funka i några timmar.

Mejla är enklare, men jag vet inte om jag kan betala.

Tack endå!

21 Sandra:

skriven

Vad trist =/

22 Linnea:

skriven

anmäl dej gärna till dagens blogg direkt länk här ---> http://hhanssson.blogg.se/2011/february/vi-koor-igen-1.html

hoppas du anmäler dej kram LH

23 Veronica:

skriven

SV: Ja bara fint med mig.. o sj ?

24 Sofia:

skriven

jag var på middag med massa härliga tjejer och skrattade och lekte lekar! skitkul! :)

vad gjorde du? :)

25 N:

skriven

sv: allt är bra :D är det bra me dig?

26 paulina:

skriven

ha en underbar bilde sötnos!

27 t h a i p i n n e n ♥ - tävling med cocoo.se just nu !:

skriven

åh vad synd :(

28 tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster:

skriven

okej så bra;) Jag svarar på kommentarer.

29 Hanna-Li:

skriven

Nej jag undrade bara eftersom jag sett många bloggar som har ungefär likadana kommentarsrutor som dig fast inte riktigt så jag tänkte att det va du som gjort dom då :)

Men designen blir snygg på alla bloggar tycker jag =)

Gillar du att läsa om kändisar? :)

30 tilia:

skriven

idag ska jag på filmkväll :) sj då ? :)

31 Fotograf Emma Olofsson:

skriven

Hej!

Hoppas allt är bra?:)

Med mig är det bra!:)

Trevlig helg!:D

Kram

32 Sanna:

skriven

SV: Skönt att din helg har varit bra. Det är bara fint med mig, lite trött dock.



Kram Sanna

Kommentera här: